חדשות הארץמבזקיםתאונות עבודה

יום קשה באתרי הבנייה: פועל בן 48 נפצע קשה בפתח תקווה

פועל כבן 48 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) באתר בנייה ברחוב שחם בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א נעם פרבר סיפר: "כשהגעתי למרגלות אתר הבניה הפועלים סיפרו לי שיש פצוע בקומה גבוהה באתר. בסיוע מנוף הפועלים הורידו את הפועל שהיה בהכרה וסבל מחבלה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במהירות תוך כדי המשך טיפול לבי"ח בלינסון כשמצבו קשה."

ארכיון. צילום: דוברות מד"א

יש לציין כי מדובר ביום קשה באתרי הבנייה. תאונת העבודה הזו מצטרפת לעוד שלוש תאונות עבודה שאירעו מהבוקר כשביניהן גם תאונה קטלנית שגבתה את חייו של פועל, בן 23, תושב הפזורה הבדואית בנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 09:14 הוזעקו צוותי מד"א ממרחב איילון לאתר בנייה בשדרות החשמונאים במודיעין בעקבות דיווח על פועל שנפגע מפיגומים שנפלו עליו מגובה רב כשהורמו בעזרת מנוף. הפועל שספג פגיעה קשה מאוד נמצא על ידי צוותי מד"א ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

כשעה לאחר מכן, הוזעקו צוותי מד"א ממרחב גלבוע לאתר בנייה ברחוב ההדסים בעפולה. שם דווח על פועל שנפל מהקומה ה-7 של הבניין שנמצא בשלבי בנייה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים העמק בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. מהמשטרה נמסר כי הפועל שנפצע הוא צעיר בן 24 תושב ג'נין. המשטרה פתחה בחקירה ועכבה את הקבלן והמנופאי שעבד באתר בזמן התאונה.

צילום: דוברות מד"א

לאחר כרבע שעה בלבד הוזעקו שוב צוותי מד"א ממרחב איילון, והפעם לאתר חפירה בשדרות בית שמאי במודיעין עילית, זאת בעקבות דיווח על פועל שנקבר תחת עפר שקרס בבור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו את הפועל, בשנות ה-30 לחייו לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו בינוני וכשהוא סובל מחבלה בגפיים.

צילום: נפתלי איזינברג, תיעוד מבצעי מד"א

צילום: נפתלי איזינברג, תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button