חדשות הארץמבזקים

ראש העיר לראש הממשלה: "העיר אילת נכנסת למצב חירום"

במכתב קצר ונוקב הודיע ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כי על רקע סגירת שדה התעופה דב, תיכנס העיר אילת למצב חירום עד לסגירתה המוחלטת. בשבוע בו תציין העיר אילת 70 שנים לשחרורה (ט' באדר ב') תיסגר העיר אילת.

"אינני אדם פרטי, אני נבחר ציבור כמוך שמייצג את 64,000 תושבות ותושבי אילת, את כלכלת העיר ואת ענפי התיירות והמלונאות בעיר. אני מצר על העובדה שלמרות דברייך והבטחותייך, אתה נמנע מלהיפגש עמי ולשמוע את הטיעונים הכבדים ואת ההשלכות החמורות של סגירת שדה דב על העיר אילת. את הפגישה הראשונה ביטלת לי כדי לפגוש את ראשי יש"ע. לפגישה השנייה לא הגעת כלל ואליה זומנו במפתיע כל התומכים בסגירת שדה דב. זאת ועוד לשכתך בוחרת להתעלם מפניותיי ואינה עונה על מכתביי אליך. אדוני ראש הממשלה, העיר אילת נאבקת על קיומה, רווחתה ופרנסתה ולצערי יש מי בסביבתך הקרובה הבוחר לא להתייחס אליה, חבל !!! לפיכך במצב שנוצר, אנו נאלצים בצער גדול להודיע על הכנסת העיר אילת למצב חירום עד לסגירתה המוחלטת" כך כתב ראש העירייה במכתבו לראש הממשלה וחתם אותו במילים "בכאב גדול".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי

כידוע על רקע הוראת רת״א לפנות את מטוסי ארקיע וישראייר משדה דב, קרא מטה המאבק למניעת סגירת שדה דב הפועל מטעם תושבי העיר אילת וגורמי התיירות והתעופה, לראש הממשלה – בנימין נתניהו להתעשת ולא להעדיף את בעלי ההון ואת עמדת פקידי האוצר ורמ״י שרואים לנגד עיניהם רק כסף ומבקשים, דיור יוקרתי לאורך הים על פני תושבי אילת. יודגש, כי בשיחות פרטיות מודים כל אנשי רשות שדות התעופה ביושר, כי נמל התעופה בן גוריון קורע תחת העומס וכי לא יוכל להכיל אליו את שדה דב. סגירת שדה דב תהיה בכיה לדורות ותמיט מכה קשה על תושבי אילת הזקוקים לשדה לקבלת שירותים רפואיים ואחרים, לכלכלת אילת ולענף התיירות בעיר. הכוונה לסגור את שדה דב מתחברת להפרדות ממשלת ישראל מתשתיות תעופה ובהמשך לסגירת שדות התעופה בעטרות, קריית שמונה, מחניים וצמצום השדה בחיפה. יש לחתור לקיים את התכנית המאפשרת בניית 8,000 דירות ממזרח למערב תוך הותרת מסלול וטרמינל קטן שימשיכו להוות את צינור החמצן מלב גוש דן לאילת הרחוקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"העיר אילת תרעד ותרעיד את המדינה נוכח הזנחת האינטרסים הלאומיים והפקרת תושבי אילת בידי ממשלת נתניהו. זוהי גזירה קשה שלא נוכל לעמוד בה" קרא מטה המאבק, שצפוי להתכנס ביום חמישי הקרוב ולהחליט כאמור על היום בו תיסגר העיר אילת. הסגירה תהיה כאמור בשבוע בו תחגוג העיר אילת 70 שנים לשחרורה.

תגובה אחת

  1. תמיד בחרתי בביבי מבחנתי הוא הכי ראוי להיות ראש ממשלה אבל עכשיו אני לא מתכוון לבחור בהון ושלטון בו?בושה למדינה עיר תיירות כאילו חבל שככה מתנהג ראש ממשלה ?

Back to top button