מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ תקף את נתניהו: "מסית ומטיל פחד" ; נתניהו: "תתבייש לך"

יו"ר חוסן לישראל בני ‏גנץ תקף הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר, "נתניהו שלט במדינה בעשור האחרון באמצעות הסתה, הולכת שולל והטלת פחד. נתניהו, אני מכיר היטב את חולשותיך. כששכבתי עם חיילי בבוץ אתה עזבת את ישראל כדי ללמוד אנגלית במסיבות קוקטייל מפוארות. כשפיקדתי על שלדג אתה פילסת את דרכך באומץ בין עמדות האיפור בטלויזיה".

לנוגע לאיחוד עם יאיר לפיד אמר גנץ, "מיד אחרי הנאום כאן אתקשר לחברי ‎יאיר לפיד ואציע לו להיפגש עוד הערב. אציע לו שוב להניח כל שיקול אחר בצד".

ראש הממשלה נתניהו הגיב לדבריו של גנץ וכתב בעמוד הפייסבוק שלו "‫בני גנץ, תתבייש לך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כחייל וכקצין בסיירת מטכ״ל סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה. נפצעתי בקרב עם מחבלים. כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה שאתה רוצה לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן. אזרחי ישראל יבחרו בין ממשלת ימין חזקה בראשותי לבין ממשלה שמאל חלשה בראשותך.‬"

בליכוד הגיבו הערב גם לדבריו של בני גנץ ואמרו כי "הבחירות הן בין ממשלת ימין בראשות נתניהו, לבין ממשלת שמאל בראשות בני גנץ."

עוד אמרו כי "גנץ שתומך בנסיגות חד צדדיות ובהסכם הגרעין הרע עם איראן נהנה מתמיכת השמאל, אבו מאזן ואיראן. בניסיון הכלכלי היחיד בחייו הוא פשט את הרגל. נתניהו היה קצין מצטיין בסיירת מטכ"ל, נפצע בקרב עם מחבלים, נלחם בהסכם הגרעין הרע עם איראן והציל את כלכלת ישראל. הבחירה בין הצלחה לכישלון ובין ימין לשמאל."

בני גנץ. צילום: חוסן לישראל

3 תגובות

  1. פגישה או לא, האיחוד הכי חשוב כדי שיהיה משקל נגד.
    ומי יהיה ראש ממשלה במידה שתבחרו, תעשו בהטלת מטבע.
    מלחמות אגו רק מחריבים ועדיין לא היו בחירות.

Back to top button