מבזקיםמשפטי/פלילי

שנתיים מאסר לדניאל מלול שהחזיק וניהל מועדוני הימורים באילת

בית משפט המחוזי בבאר שבע הטיל עונש של שנתיים מאסר בפועל על דניאל מלול, שהורשע יחד עם בת זוגו, ליאורה מלול, בהחזקה וניהול של מועדוני הימורים באילת, וכן בביצוע עבירות מס רבות והלבנת כספי ההימורים, בהיקף של כ- 10 מיליון ש"ח.

כמו כן, לבקשת הפרקליטות, חולט מהנאשמים לטובת אוצר המדינה רכוש בסכום כולל של כ- 6.5 מליון ש"ח הכולל, בין היתר,כספים, 3 דירות בעיר אילת ורכב יוקרה. רכוש נוסף בשווי של כ- 2.5 מליון ש"ח נותר מעוקל על ידי רשויות המס להבטחת תשלום חובם למס הכנסה בגין הכנסתם מהימורים.

על הנאשמת, ליאורה מלול, הטיל בית המשפט עונש של 6 חודשי מאסר בעבודות שירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, נגד הנאשמים, בני הזוג מלול מאילת, הגישה פרקליטות מחוז דרום בשנת 2013 כתב אישום ממנו עולה, כי במשך כ-9 שנים, העסיקו הנאשמים "קופים"- עובדים, שתפקידם היה ליטול אחריות על מועדוני ההימורים על מנת להסתיר את הקשר שלהם למקום, והם אלה שתפעלו באופן שוטף את המועדונים, תוך שהם מדווחים לנאשמים ופועלים בהתאם להנחיותם. בעת הפשיטה, הציגו ה"קופים" בפני המשטרה מצג שווא, לפיו, הם הבעלים של המועדונים. הנאשמים, בחלק מהמקרים, אף דאגו לפתוח תיק מס הכנסה על שם "הקוף".

כמו כן, רכשו הנאשמים במזומן עשרות רבות של מכונות משחק הנדרש לצורך ארגון משחקים אסורים. באמצעות עובדיהם, קיבלו הנאשמים את כספי המהמרים במזומן, במרבית המקרים, או בשיק, ללא שם המוטב, ושילמו במזומן למהמרים את כספי הזכיות .הנאשמים ביצעו רכישות במזומן בכספי ההימורים לצרכי ביתם ולצרכים אחרים, כך שלא ניתן יהיה להתחקות אחר כספי ההימורים וכן שילמו לעובדיהם, במזומן, בכספי ההימורים, סכום של לפחות 2 מליון ש"ח.

הימורים – אילוסטרציה. קרדיט: Pixabay

במהלך השנים 2012-2003, הפיקו הנאשמים מפעילותם בניהול והפעלת מועדוני ההימורים הכנסות, בסכום של לפחות 10 מליון ש"ח, נקטו בעורמה ותחבולה בכוונה להשתמט מתשלום מס ועשו פעולות רבות ברכוש אסור במטרה להסתיר או להסוות את מקורו, זהות בעלי הזכויות בו, את מיקומו ואת תנועותיו .

בנוסף, הנאשם ביקש להיפגש עם קצין בילוש ובמהלך הפגישה הציע לו שוחד בסך 5,000 ש"ח לחודש, בתמורה להתראה לפני פשיטות המשטרה על מקומות הימורים.

הנאשמים הורשעו לאחר ניהול הוכחות, כל אחד לפי חלקו, באישומים רבים בגין ביצוע עבירות של ארגון משחקים אסורים, החזקה וניהול מקום למשחקים אסורים, עבירות הלבנת הון ומס רבות. כמו כן, הנאשם דניאל מלול הורשע בביצוע עבירה של נסיון למתן שוחד לשוטר.

יש לציין כי העונשים על הנאשמים הוטלו במסגרת הסדר טיעון לאחר הכרעת הדין.

תגובה אחת

  1. המאפייה הכי גדולה זאת המדינה היא יכולה לגנוב לך הכל וכמובן בגיבוי בתי המשפט אבל אין מה לעשות כל העולם עובד בצורה הזאת כמו בג’ונגל צריך לתת לאריה לאכול ולא הוא יאכל אותך

Back to top button