מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה רגב כינתה את הרמטכ"לים "ליצנים" וחטפה תגובות זועמות

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה לפני זמן קצר (חמישי) לאיחוד בין יו"ר חוסן לישראל בני גנץ, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר תל"ם בוגי יעלון וגבי אשכנזי וכינתה את הארבעה "ליצנים".

בפוסט שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה אמרה רגב לצד התמונה שפרסמו הארבעה כשהם עומדים אחד ליד השני כשברקע ישנן מנורות שמתיישבות לכאורה על ראשו של כל אחד מהארבעה כי "תמונה אחת שווה אלף מילים… ארבעה ליצנים חברו יחד למפלגה אחת חסרת אחריות. הם באמת חושבים שניתן להם לנהל את המדינה? לא נגענו… (לקראת פורים, יצא להם טוב כמו כובעי ליצן על הראש) "

הכינוי "ליצנים" על הארבעה כששלושה מהם שירתו את המדינה עשרות שנים ועמדו בראש הצבא כרמטכ"לים עוררו זעם רב ברשת והפוסט זכה לגינויים רבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ג'קוב שולמן כתב בתגובה לפוסט של רגב, "מירי. אני מצביע ליכוד 40 שנה. איך את לא מתביישת לקרוא ל 3 רמטכלים ליצנים. רק בגלל אחת כמוך ייתכן ולא אצביע לליכוד הפעם את פשוט מביישת אותנו בסגנון השפל שלך. תתמודדי ותגיבי כראוי ולא כתת רמה."

אורי ג'לינסקי כתב, "גועל נפש. ונניח שאני לא מת עליהם, השפה שלך מבזה אותך אותנו. יש דרכים מכובדות יותר לנהל דיון ציבורי. תנסי פעם, אולי תראי שזה לא כזה קשה להימנע מלדבר כמו ילד בן שש."

אנה גוטמן כתבה: "יש פה 3 רמטכ"לים בתמונה, ונכון שהם מאיימים על שלטון הצאר שלך, אבל מי את חושבת שאת??!! מה את עשית למען המדינה חוץ מפרובוקציות מביכות??? את ליצנית מביכה עם אפס עשיה פרלמנטרית, אפס ממלכתיות. מקווה מאוד למען עתיד ילדינו שדמות מביכה כמוך תרד מהכותרות בקרוב!"

"יא בושה מהלכת" כתב מתן ברכה בתגובה לפוסט של רגב, "מאיפה האומץ לקרוא לשלושה רמטכ"לים "ליצנים"? ועוד בתור אחת שהמפלגה שלה מכילה את נאוה בוקר, מיקי זוהר, איוב קרא ואורן חזן… איבדת את זה לגמרי. אה כן, הליצנים האלו הם גם במקרה מינוי של ביבי".

מלי ימין-בן חור כתבה, "אני מצביעה לביבי אבל כשאני רואה את הפוסט שלך ההזויי.. גורמת לי לשים פתק לבן. תלמידי להעריך את מי שמתמודד מולך. ולא לצאת בהצהרות מטופשות.. להבא אין אין לך משהו חכם לפרסם עדיף לשתוק.. את הורסת את ביבי חבל".

ועוד שלל תגובות נכתבו בגנות הפוסט שכתבה רגב.

99 תגובות

  1. תסתכלי במראה ותראי מי הליצן העיוור וחרש, שלא רואה מימינו ומשמאלו רק מדקלם אימרות ללא הבנה וביסוס

  2. לא אשכח את חיוכה של מירי רגב לבושת דגמח המגרשת את מתיישבי גוש קטיף. גם גלנט היה שם. עכשיו הם מתחפשים לימניים.

  3. חלאת אדם שכמוך, מי את כלומניקית עלובה, עפר ואפר שכמוך שתכני כך אנשים שאפס כמוך חייבת להם את חייה ושגם עוד מאה שנים לא תתרמי מאית ממה שהענקים הללו תרמו למען ביטחון מדינת ישראל ועם ישראל.
    דגנרטית פרימיטיבית. ממש כמו הצרה עליה את מגנה.

  4. צודקת מירי רגב הם3 ליצנים ועוד ליצן חצר אחד גמד בני גנץ שהיה רמטכ״ל מחוסר ברירה בגלל אשכנזי שהמציא בדותה כדי לא לקדם את גלנט ויעלון הפחדן שאיפשרו לו בתפקיד רק קדנציה אחת בגלל כישוריו.
    וליצן החצר האפס שלא גמר תיכון וחושב שיצליח בתור ראש ממשלה.הם לא ליצנים?

  5. מי שמבין את מצב הצבא ומערכת הבטחון מבין שקיימת אופוזיציה בטחונית למערכת המדינית בראשות :גנץ,אשכנזי,דגן,פרדו,ידלין,איזנקוט ועוד שאפילו אובמה וג'ון קרי הכתיבו לנו מדיניות של נסיגה ל"קו הירוק "ובעד הסכם הגרעין עם איראן ונגד הגדר בגבול מצריים והתעלמות מהמנהרות וכל הנ"ל גורם לצבא נזק ואיבוד ההרתעה.וראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו שינה ב-180 מעלות את ה"דוקטירנה" הזו ותוך כדי תמיכה בטראמפ ונלחם יחידי בעולם נגד הגרעין האיראני ונגד אובמה וג'ון קרי ובמנהרות והקים את הגדר בדרום ושינה את הביטחון במדינה תוך חיוק הכלכלה ועצמתה של מדינת ישראל
    לביבי מגיע עוד 20 שנה כראש ממשלת ישראל כי כל השאר הם גמדים לידו

  6. בואו ניתן לתת רמה הזו ארבע שנים באופוזיציה קידומה הצבאי בעבר קודם בגלל….

  7. מרי רגב את הליצנית הכי גדולה בכנסת,
    מי את בכלל ❓תת אלוף בגלל יצוג לא בגלל שמגיע לך , הפחד משגע אותך הגיבורים של מדינת ישראל שביבי המליך אותם ,חפשי לך עבודה אחרת בקרקס שם מתאים לך לעבוד‼️‼️‼️

  8. מירי רקב..סוף סוף מגיעים 4 לייצנים שישמחו ויצחיקו מדינה שלמה..אחרי האשפה והזבל שפיזרת בכל פינה במדינה היפה שלנו..איספי את עצמך לבור שופכין…זהו מקומך הטיבעי וההולם את אישיותך העלובה..

  9. נכון יש מגמה שמאלנית אך באמת מעריכה את כל הגנרלים ואנשי הצבא בזכותם אנחנו קיימים בזכות החיילים ובמיוחד אלה שנתנו פקודות והנטל היה עליהם אבל מפה ועד לראשות הממשלה זה נראה מוגזם במיוחד מי שלא אוהב שינויים כשהמצב מעולה ויש לנו ראש ממשלה שכובש עולם

  10. למה מביא רק תגובות שמאל פרחח שמאלני בלאד…רוב העם האינטיליגנטי, תומך באמירות אלו !!!

  11. פסיכולוגים ופסיכולוגיות, .נא לבטל חופשות אין יציאה לחו"ל יש הרבה הרבה עבודה לאחר 9/4 סיוט השמאל מתמשך הימין עולה לשלטון שוב ושוב ושוב ,שב"כ נא להגביר שמירה סביב ראש הימין שמאל הזוי

  12. מה את עוד עושה בכנסת יגרב לכי תצטרפי לחבר שלך חזן תהיי במפלגה שלו אתם תהיו זוג משמיים איזו רמה גועל נפש חברי כנסת עלק

  13. מה קשה להבין כאן? הכל בהשראת הבן של הקיסרית. הסגנון של הבית משפיע על הסביבה. כשחרה עף באוויר הוא נדבק אל כל מי שבסביבה

  14. את ליצנית צריך לשלוח אותך ואת ביבי לשוויץ לעשות ניתוח בכדי להוציא את הלשון שלך מהתחת של ביבי…את נגועה בפיגור…

  15. מה יש להוסיף על מה שנכתב חוץ מאשר ארץ נהדרת מציגה אותך בדיוק כמו שאת ב ה מ ה זה הדבר היחידי שאת יודעת לעדות הכי טוב… תתבישי לך איך את מעיזה מה את עשית בצבא חוץ מאשר להיות פקידה…

  16. מירי רגב, מרגע היכנסך לתפקידך כצרת התרבות את בדיחה מהלכת.
    אם בליצנים עסקינן, הביטי יחד עם ביבי ואנשי כהנא במראה ותיווכחי מי הם הליצנים האמיתיים!
    על אפך ועל חמתך יאיר וגנץ יהיו ראשי הממשלה הבאים של ישראל 
    ואת..? לשלוח לך ארגזים או שתסתדרי לבד?

  17. הפוסל במומו פוסל..
    הכי מצחיק פה, שמי שאמרה זאת היא אחת מ 4 ליצני החצר של ביבי

  18. חבל מירי, חבל. אלה אנשים שחרפו נפשם למען המדינה. כל אחד שם נתן את נשמתו במשך 30 שנה. ככה בהבל פה את מביישת את עצמך ואת המפלגה ואת חברייך.
    קצת כבוד.

  19. מירי לא מפסיקה לפזר ארס , שנאה ועלבונות .
    באיזו זכות מכנה מירי החנפנית בשמית גנאי מצביאים מעולים.
    מירי…ה ב י ת ה !!!!
    ביבי ודרה לא סופרים אותך.
    בגלל אנשים כמוך, זו הפעם האחרונה שאני בוחר ליכוד.

  20. צבועים תתבישו לכם שמסיתים נגד ראש ממשלה של מדינת ישראל זה בסדר זה מותר לדבר בגסות רוח על ראש ממשלה אבל שמדברים על גנרלים שבפולטיקה הם באמת ליצנים ליד ראש ממשלתנו אז תתבישו לכם הם לא מפסיקים ללכלך על ראש ממשלה אז מה אם היו רמטכלים מה זה משטר צבאי איפה הבושה שלכם

  21. את ממש גאוה לאומית לפי התגובה שלך את לא רק טיפשה כנראה שאת מאוד מכוערת

  22. מה יש להם למכור לנו במה הוכיחו באזרחות בצבא אני לא יודע אבל באזרחות רק כשלונות להגיד כמה אני יפה כמה אני גבוה או כמה ג'ל יש לי על השערות או כמה ההוא לא בסדר חברה ככה לא בונים מדינה גם לא מכולת

  23. מירי את חייל הכי נאמן שפגשתי בחיי כל הכבוד לך חזק ואמץ ושימי קצוץ על כל
    המתיפיפים והליצנים למינהם ….

  24. תשאלו את הפריחה הלאומית איך קבלה את תפקיד דובר צהל…… בצהל קראו לה המזרן השחור"….

  25. לא רק את !!! ליצנים בינתיים יש רק הליכוד ובראש הפירמידה עומד אוצליגוצלי המסית הלאומי

  26. צודקת לגמרי, האמת.
    אפילו רק העובדה שחושבים שאפשר לעשות ראשות ממשלה ברוטציה לשנתיים או שנה וחצי כאילו זה איזשהו סטאז' נסיון, מראה על קלות ראש מזעזעת.

  27. ויפתח ה את פי האתון גב רקב חוץ מלעשות המון רעש שמפלג את העם אין בך כלום עלובת נפש בת של מרעיל האלכוהול חברת למפלגה של גנבים ועסקנים פוליטים בשקל שהציבור לא מעניין אותם רק הכיסא . אנחנו בעיניכם משעממים וחמוצים ורק אתם דורסי הדמוקרטיה שרוצים להחזיר את העם לימי הביניים פותחים ג'ורה על כל מי שלא אתם .

  28. האמת שהם ממש ליצנים…
    ללא כול ניסיון באזרחות ובפוליטיקה
    לכנס רמטכלים ולנסות לכבוש את השלטון ?
    חוסר אחריות מיצדם.
    שישתפשפו קצת…

  29. האמת, לא שווה להתייחס אליה. בושה לליכוד ולעצמה. אבל, מוסיפה קולות לכחול לבן תמשיכי.

  30. מירי רגב מביישת את רגבי האדמה עליה היא דורכת. אישה טיפשה שמייצגת קהל טיפש שתומך בה. היא בושה למדינה ולא רק לליכוד.

  31. השמאל לא בלחץ הליכוד עם חבורת הלקקנים והמושחתים בלחץ עוד מעט יעופו ונשתחרר מהבהמה הזאת שקוראים לה מירי הלקקנית

  32. שרת השכונה עם פה של מלוכלך אמת השיח שלך נמוך שאני חושבת שטת צריכה להתבייש. מה בדיוק את עשית בחייך העלובים. שרת תרבות הכי גרועה שהיתה לנו. שרת הלקקנים
    מקווה שתעופו כבר הפרצוף שלנו.
    תמשיכ לטייל בתאילנד

  33. מי את מרוקקית עם ריגשי נחיתות תתבישי לך את ישנת בלילה והפלצת במיטה .מתי שהם שמרו עליך ועל עם ישראל .ולא חושב שאת משלנו.

  34. הצבא מזמן חדל להיות פרה קדושה ובחסות הרמטכלים נשפכים שם מיליארדים של שקלים לזבל.

  35. היחידי עם ניסיון אבל ניסיון מועט ודל במעשים.אז מה נאמר על השלישייה המהוללת שכל ניסיונם הוא צבאי בלבד עם פקודות נוקשות ומימיהם לא ניהלו מערכת אזרחית במדינה דימוקראטית.

  36. אני מתנגד באופן עקרוני לזה שאנשי צבא ללא ניסיון אזרחי ינהלו לנו את החיים ויותר נכון לכנות אותם חונטה צבאית שבהמשך יקלטו את כל חבריהם מהצבא וזה מזעזע אותי לראות ממשל צבאי בארצנו. באמירה שלה טעתה הגברת הנכבדה כיון שהיא היתה שם תחת פיקודם והאמירה הזו יכולה לחול גם עליה. אז "אל תנשכי את היד שהאכילה אותך"

  37. פה לפחותרואים אנדים מעשיים בלי תיקים ושלא מנסים הכל כדי שלא ירשיעו אותם כמו ראש הממשלה שלא בוחל בשום דרך רק שהוא ישאר על הכסא …. די כבר פה זה לא דיקטטורה לכו הביתה .רוצים וצריכים שינוי

  38. אתה כל כך עלוב. כל כך מטומטם. כל כך אפסי. כמה אידיוטים כמוך חיים איתנו? כמה בהמות סרוחות כמוך? השם ישמור

  39. קוראת את התגובות שלכם וחושבת מה נהייתם?חבורה של חיות ,שונאות ומרושעות.וחסרת תרבות מינימלית שמוכנה לרדת לאשפתות,כי הורגלה לשם ,גורמת לכל זה.
    תתביישו כולכם!

  40. שרת האפס והכלום. עלובת נפש האינפטלית . אין לך בושה כלומנקית שפחה תרופה ומגעילה איך את מעיזה לדבר על פאר לוחמנו שהקדישו את חייהם לבטחון המדינה

  41. נשק לה הישבן חלאה שמאלנית בטח גם בצבא לא שאלת איפוא שהיא עומדת אתה לא יכול לנשום אפס

  42. למה להעליב את הליצנים הם לפחות מביאים תועלת מצחיקים רביעיה זו גורמת רצון לבכות ארבע כלומניק שרוצים לנהל את המדינה שילכו לעבוד בפינוי פחי אשפה אולי לזה הם יתאימו היא צודקת מאה אחוז

  43. מקווה שהעם יבחר באופן מפוקח ולא יילך שולל אחר ססמאות או חזות חיצונית כך לא בוחרים מנהיג לעם היהודי ובפרט שהמצע של גנץ הוא בעיקר להטב"ים דרוזים וערבים על חשבון הקיום שלנו.
    חבר'ה תהיו רציניים.
    גם אני מעדיף ראש ממשלה אחר אבל ראש ממשלה מהימין ולא אידיוט שכל שנות השינאה והחיים שלנו על החרב עדיין מחובר לשונאי ישראל.
    תתפכחו.

  44. החוצפה הגדולה ביותר של גנץ זו הולכת שולל של הציבור בשם שבחר למפלגתו "חוסן לישראל" זה שם פייק זה לא חוסן.
    גנץ הקים את "חושך לישראל".
    זו האמת!!!

  45. מירי רקב רפש אשפתות פח אשפה מהלך ולשונךמלחך עכוזי ביבי המצחינים קצה נפשה של מדינה שלמה מזוהפ פיך הנאלח

  46. מי שאינו מחובר לשורשי העם היהודי לא יוכל להנהיג מדינה יהודית.
    החבורה הליצנית שהתאחדה היא סכנה קיומית לעם היהודי.

  47. ששש אל תגידו לה כלום שלא תדפוק את הראש בקיר צריך להבין אותה ולסלוח .מסכנה

  48. כל הכבוד לך מירי אישה אמיתית.
    מי שסותר דעותיה מן הסתם אינו קורא ואינו רואה את המציאות.
    כעת תבינו מדוע הבטחון שלנו וצה"ל מששת הימים במגמת ירידה תלולה כי אלה השלושה שמתחבקים היו בפיקוד.
    חבר'ה לכו קצת אחורה ובידקו על כל אחד בקדנציית הרמטכלות שלו ותשכילו לבד אם אלה ראויים להנהיג מדינה יהודית ועל אחת כשהם מחוברים לעם הישמעלי ואינם מחוברים כלל לשורשי ולמורשת העם היהודי.

  49. האמנם, והיאך, כל רמטכ"לי צה"ל שייכים לצד השמאלי בפוליטיקה של מדינת ישראל, מתמיד – עכשיו ברור מדוע צה"ל איננו מנצח בכל המלחמות, והטירור רק ממשיך ומתעצם ומתרבה על ידי אויבינו המוסלמים המחבלים המתועבים והמטורפים.
    כי, כל המרחם על אכזריים, סופו, שמתאכזר לרחמנים
    לכן, שכחו שהבא להורגך, מהר להורגו
    וצה"ל מזמן כבר הפך לצבא ההגנה למחבלים
    ודם יהודים הפקר הוא.
    מי עדיין היהודי השפוי, שתומך ברמטכ"לים אלו ודומיהם???⁦⁉️⁩⁦⁉️⁩⁦⁉️⁩

  50. יש פתגם במרוקאית שאומר. תלך לשומר של המלך. אם הוא טוב אז המלך טוב. ואם הוא כמו מירי רגב אז הלכה המדינה שלנו

  51. אם כל הכבוד לפעלם בצבא כרגע מדובר בפוליטיקה וכאן מדובר בחבורת טירונים שמנוהלת ע"י כמה מגלומנים שהשתן עלה להם לראש. דווקא מכל הארבעה לפיד הטוראי הוא בעל הניסיון הגדול בניהם בתככי הפוליטיקה.

  52. עכשיו אני יודע על מה דיבר אלעזר שטרן כשאמר; אני יודע איך מירי רגב קודמה בדרגות… אפילו לכנות אותה ליצנית זו פגיעה הליצנים…

  53. מירי רגב, את מביישת את הכנסת. בתולדות עם ישראל לא ביזו אף רמטכ"ל. אנו חבים את חרותנו שהתאפשרה בזכות רמטכלים לדורותיהם ובזכות הבנות והבנים ששרתו ומשרתים בצבא. הצבא הוא מחוץ לפוליטיקה.

  54. כל בוקר במראה את רואה ליצנית . במכונית הביטי במראה תיראי ליצנית. בהיכנסך למשכן הכנסת הסתכלי במראה תיראי ליצנית הבעייה שאת לא מצחיקה עצוב לראות מישהי כמוך שרה……

Back to top button