מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר מרצ: "יש סיכוי אמיתי להציג חלופה לממשלת ליכוד-כהנא חי"

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג אמרה הבוקר (שישי) כי "אתמול בבוקר המרכז התאחד ונפל דבר. מאתמול בבוקר יש סיכוי אמיתי להציג חלופה לממשלת ליכוד-כהנא חי ולייצר תקווה לממשלה אחרת."

זנדברג ציינה כי "יש אפשרות ממשית שגנץ יחליף את נתניהו, אבל הוא חייב לצידו מרצ ברורה וחזקה. מרצ שתילחם נגד חוק הלאום ונגד הכיבוש ותוביל את ממשלת גנץ לשלום; שתילחם על שוויון לנשים ולהט"ב ולמען הפרדת הדת מהמדינה, למען כלכלה צודקת ולמען הדמוקרטיה הישראלית."

היא ציינה כי "מפלגת הגנרלים יכולה לייצר מציאות טובה יותר אבל אסור שתחזיר אותנו לימים שבהם נשים נדחקו לספסלים האחוריים, או לימים שבהם להט"בים נשארו בארון כדי לא להרגיז. מרצ בגדולתה ידעה להמריץ את מפלגת השלטון להישגים חסרי תקדים. מרצ ידעה לנער את השמרנות ולהיאבק על ישראל כמו שהישראלים רוצים. כמו שמגיע לנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עשר שנים אנחנו נלחמים כמו הילד עם האצבע בסכר נגד כל הרעות החולות של שלטון האימים של נתניהו. נלחמנו כשמפלגת העבודה ויש עתיד ישבו איתו בממשלה ונתנו לו לגיטימציה. אני מאמינה שבעוד חודש וחצי נתעורר לבוקר חדש. בוקר שבו נתחיל להילחם בעד. שנחזור לממשלה ונחזור לנצח. זה מגיע לנו." סיכמה זנדברג.

2 תגובות

  1. אני גם חושב כך ורבים מאיתנו חושבים כך ושיהיה בהצלחה
    תעשו הכל שרק ביבי ילך
    ביבי פיצל את העם ולאט לאט הורס את המדינה
    לכן אין לא מקום בשלטון

Back to top button