מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "תגובת איפא"ק מוכיחה כי נתניהו חצה שוב גבולות אתיים"

בני גנץ, המועמד לראשות הממשלה מטעם מפלגת 'כחול-לבן' אמר הערב (שבת) כי "התגובה החריגה של איפא"ק, ארגון שאינו עוסק בשגרה בפוליטיקה הפנים-ישראלית, מוכיחה כי בנימין נתניהו חצה שוב גבולות אתיים רק כדי לשמור על מושבו תוך כדי פגיעה קשה בצלם הישראלי, במוסר היהודי וביחסינו החשובים עם יהדות ארה"ב".

3 תגובות

  1. בנימין נתניהו עדיין אינו יודע שהוא מייצג סוס מת,אם הפודל שלו אביחי מנדלבליט גם אינו יודע,הריהו מצטרף כבן זוגו של ביבי-כבעלי גוף וירטואלי חסרי נשמה. פרט לחסרי חוליות המיוצגים כנציגי הליכוד בכנסת הנופחת את נשמתה תוך ימים ספורים,לא נותר בין חברי הליכוד אדם כלשהו בעל שיעור קומה הגבוה מקומת גמד בנפשו ו/או ברמתו השכלית,אחינו יוצאי המערות בהרי האטלס והדור השני-עדיין לא הגיעו אל עולם המושגים השכלי ממנו ניתן לערוך ביקורת תבונית כדי לברור את הבר מן הקש,זהו ההרכב האלקטוראלי עליו ניצב בניין הקלפים של ביבי,להם חשובה יותר כמות הנשיאים,ראשי הממשלות והמלכים אשר ביבי לוחץ להם ידיים-מאשר כמות מילדי ישראל שאינם מגיעים לקו העוני, לחסרי שכל אלה לא חשוב שהנכים מתחננים זה שנה ויותר למינימום מחייה וטיפולים רפואיים, לא מעניין שביבי מאשים את המשטרה בשעה שהוא הוא חייב לדאוג לכשירותה-אך זורק אותה לכלבים,.עולי המערות שבהרי האטלס הינם אחינו הטובים,שומרי המסורת הדתית,אחים נאמנים שהלכנו ביחד להלחם באוייב הערבי בכל מלחמות אך יש להפעיל את המוח-עדיין לא למדו אחינו אלה שחיו שנים רבות אצל עבדול חמיד או חסן מלך מרוקו וקשה להם להשתחרר מחיים של חסות. האם נשמע כדבר הזה של חסות תחת כנפי גנב מועד או פושע מועד כמו אריה מכלוף דרעי שר הפנים אשר מי אם לא אחינו המרוקאי חסים בצילו?בוחרים בו ומי אם לא חברו הטוב הוא ביבי,יואילו אחי עולי מרוקו להראות מיהו חברו של ביבי אם לא חבורת העומדים בחקירות להב 443 ? מקובל בין אנשים לומר "אמור לי מי חבריך ואגיד לך מי אתה" אנו רואים מיהם חבריו של ביבי-רק אחינו עולי מרוקו לא רואים כי אינם רוצים לראות! את כל אוהבי ארץ ישראל והלוחמים לשלומה ושלמותה-קורא ביבי שמאלנים,אין שקר גדול מזה

  2. גנץ. עד לפני שקראתי את תגובתך האומללה חשבתי לתמוך בך. עכשיו אין סיכוי שזה יקרה. כנראה לך חשוב יותר לקבל את תמיכת הערבים כדי להקים ממשלה ולקבל הידוד של יהודים מארצות הברית תומכי BDS ובעד החזרת כל השטחים עד לקו 48 רק כדי לעשות שלום. שלום לא יבוא ולא יהיה גם אם ניתן להם את כל המדינה. הם רוצים אותנו בים.

Back to top button