חדשות הארץמבזקים

בנט: "נתניהו יקים מדינה פלסטינית ויחלק את ירושלים"

שר החינוך נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה כי "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה לתכנית הקמת המדינה הפלסטינית מיד לאחר הבחירות."

הוא ציין כי "הם מתואמים שלא להציג את התכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה או שתיים שלאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים." לדבריו, "לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם ״ימין חדש״ חזק ואמיתי".

שר החינוך נפתלי בנט (ללא קרדיט)

בליכוד אמרו בתגובה לדבריו של בנט, "קשקוש מוחלט שאין לו שום קשר למציאות. אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו יצא מישיבת הממשלה להגיב על דבריו של בנט ואמר כי "זה טבעי שהוא לחוץ והוא קצת התבלבל. מובן מאליו שהבחירות עושות כל מיני דברים מוזרים למפלגות קטנות"

שרת התרבות והספורט מירי רגב הגיבה אף היא על הדברים של בנט ואמרה כי "בנט מדבר שטויות. ראש הממשלה האחרון שייחלק את ירושלים. אנחנו נשמור על ירושלים מאוחדת שלמה. כל אמירה של בנט פוגעת בימין ובעצמו. אני מציעה לבנט להתעשת, אני יודעת שקשה לו. לא כדאי לדבר דברים שהם הזויים. אם יש לו מידע, שיביא את המידע אולי יעדכן גם אותנו, אי אפשר לדבר על מה שהוא חושב ועל מה שנראה" אמרה רגב והוסיפה, "אמרתי לו בישיבת הממשלה שהוא דיבר דברים לא נכונים."

Back to top button