חדשות הארץמבזקים

פרסום ראשון: ח"כ סאלח סעד הגיש הבוקר תלונה למח"ש

ח"כ סאלח סעד הגיע הבוקר (שני) למשרדי מח"ש בחיפה והגיש תלונה על שוטר, שלטענתו עצר את אחיו והתנהג כלפיו באלימות.

סעד, הסובל מבעיות בלבו, סיפר בתלונתו כי ביקש להגיע אתמול מביתו שבבית ג'ן לבית החולים אחרי שחש ברע. בכביש 85, ניסה האח לבצע עקיפה של עומס תנועה ונסע בשולי הדרך.

לדבריו של סעד, אף על פי שאחיו נהג באופן בטוח, השוטר פתח במרדף מסוכן אחריו, חסם את רכבו ואף תקף את אחיו באלימות – אף על פי שהוסבר לו מצבו הרפואי של ח"כ סעד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סעד עצמו פונה בסופו של דבר באמצעות אמבולנס שהוזעק למקום.

האירוע תועד במצלמות הבקרה של נתיבי ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהטעיה מוחלטת של הציבור תוך עיוות המציאות. בניגוד לנטען, הנהג ביצע עבירת בריונות מתמשכת תוך נסיעה על השוליים למרחק רב, תוך שהוא גורם לנהגים לסטות מהנתיב ואינו נשמע להוראות השוטר לעצור. לאחר שהרכב נעצר והוצע ע"י השוטר להזמין מד"א או ליווי משטרתי לבי"ח, סירבו הנהג והנוסע המשיכו בנסיעה מסוכנת תוך התעלמות מוחלטת מהוראות החוק וקריאות השוטר וצפצוף על החוק.

בשל התנהלות זו הנהג עוכב, ומשסירב נעצר ונאזק, לאחר שהוסבר לו כי אינו יכול להמשיך בנהיגתו המסוכנת. לצערנו, הנוסע שניסה להפריע למהלך המעצר ופונה תוך זמן קצר מאוד באמצעות מד"א, בחר להכפיש את השוטר שביצע את תפקידו, הפסיק את ביצוע העבירה ואף ניסה לסייע לו להגיע לבית החולים. המשטרה כמי שפועלת מדי יום להצלת חיים בכבישים ובכלל, אולם תמשיך לאכוף את החוק בנחישות ולא תאפשר סיכונם של משתמשי הדרך בניגוד לחוק."

צילום: נתיבי ישראל

ח"כ סאלח סעד

3 תגובות

  1. סיפורי אלף לילה לילה , אדם עם בעיות לב נוסע בפקק תנועה ברכב פרטי ולא באמבולנס ? יום אחרי כבר מתייצב במח"ש ומגיש תלונה ? מסרב לעזרה ובסוף מתלונן , גועל נפש , זה חבר כנסת ? זה עבריין !!!

Back to top button