צרכנות

כל מה שחשוב לדעת על הגדלת חזה

לא מרוצה מגודל החזה שלך? שוקלת לעשות הגדלת חזה? כאן תוכלי למצוא את כל המידע הנחוץ לך!

קצת על דימוי הגוף

ראשית חשוב לציין, שדימוי הגוף שלנו הוא הדרך בה אנו רואים את הגוף שלנו ולא הדרך בה רואה אותו הסביבה. כלומר לעתים, כשאנו מסתכלים במראה אנו רואים את בבואתנו ואנו מתייחסים לדברים מסוימים, שאנו אוהבים או שלא, וכך אנו מתייחסים לנראות שלנו והסביבה לא בהכרח רואה זאת כך.

החשיבות של דימוי הגוף

בסופו של דבר, כשאנו מסתכלים על עצמנו במראה, חשוב לנו לאהוב את מה שאנו רואים, מפני שיש לכך השפעה גדולה על האופן שבו אנו רואים את עצמנו, על הדימוי העצמי הכללי שלנו ועל הביטחון העצמי שלנו. לכן, כאשר אדם מסתכל על עצמו במראה ולא אוהב את מה שמשתקף בה עד כדי השפעה על הביטחון העצמי ואף על התפקוד היום יומי, חשוב לטפל בכך. והיות שיש דרכים שונות לעשות זאת, הרי שזה מומלץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קצת על הגדלת חזה

הגדלת חזה היא פרוצדורה, שקיימת כבר שנים רבות ובאה לתת מענה לאותן נשים שמרגישות, שהחזה שלהן קטן מדי לטעמן. למעשה, כבר שנים רבות מאוד חזה גדול מהווה סימן נשי מובהק. היות שהשדיים הם אחד מאיברי הרבייה הנשיים, המחשבה המקובלת היא, שחזה גדול הוא נשי יותר והוא נחשב למושך יותר.

האפשרויות השונות

כיום, היות שמדובר על תחום מפותח, ישנן אפשרויות שונות לביצוע ההגדלה. ראשית, ישנם סוגים שונים של ניתוחים. לדוגמה, יש את השיטה הברזילאית, הגדלה בהזרקה, הגדלה מתחת לשריר ועוד. כמו כן, ישנם גם שתלים שונים, אותם ניתן להשתיל. החל מסוגים שונים כדוגמת שתלי הסיליקון המוכרים או שתלי מי המלח וכמו כן ישנם גדלים שונים של שתלים, אותם ניתן להשתיל בחזה. מן הסתם, ההבדלים בין סוגי ההגדלות האפשריות משפיעים באופן ישיר גם על משך ההחלמה מההליך.

המחירים

אחד הדברים החשובים בכל הנוגע להליך זה הוא המחיר. ואכן, כאשר מדובר על הגדלת חזה מחירים, הרי שהם מושפעים מאופי ההליך והמורכבות שלו ומהחומר המושתל בחזה. טווח המחירים הכללי נע בין 11000-25000 ש"ח. מה שחשוב הוא לא להתפשר על איכות החומר המושתל, אופן ההשתלה וכמובן – מבצע ההליך. לעתים עדיף לשלם עוד אלפי שקלים במטרה לצאת מרוצה מהתוצאה ולא להתפשר ולהמשיך להרגיש תסכול ממראה החזה ומההשתקפות שבמראה.

 

Back to top button