מבזקיםמשפטי/פלילי

"המקום מסוכן לציבור": המשטרה סגרה בית עסק בנתניה

משטרת ישראל סגרה באופן תקדימי בית עסק בנתניה מבלי שאירע בו אירוע פלילי, בהסתמך על צו סגירה שיפוטי שתלוי ועומד כנגדו עוד משנת 2013! ובעקבות מידע שהגיע לידי משטרת ישראל כי המקום מסוכן לציבור. לבעל בית העסק נגרמו הפסדים בשווי של מאות אלפי ש"ח. משטרת ישראל ציינה כי היא תמשיך לפעול בנחישות נגד אלו המפרים את בטחונו של הציבור ומהווים בפעילותם סכנה לשלומו של הציבור.

במהלך פעילות מבצעית של מחלקת הרישוי, הגיעו שוטרים לבית עסק ברחוב שד' עובד בן עמי בנתניה. במהלך הביקורת בבית העסק, התברר לשוטרים כי העסק פתוח ועובד ללא רישיון עסק ובניגוד לצו שיפוטי שניתן כבר ביום 10.2.13.

ביום 13.2.19 נערך לבעליו של בית העסק שימוע בתחנת המשטרה ובסיום השימוע הוחלט על סגירת בית העסק למשך 30 ימים! ההחלטה על סגירת בית העסק נשענה על 2 נימוקים: האחד-העובדה שבית העסק פעל בניגוד לצו סגירה שיפוטי והשני-שהתקבל במשטרת ישראל מידע לפיו מקום זה מהווה סכנה לציבור, על אף שלא אירע במקום אירוע פלילי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעל בית העסק הגיש לבית המשפט בקשה לביטול הצו המינהלי אך בסיומו של דיון ממושך, החליט בעל בית העסק למחוק את בקשתו, בהמלצת בית המשפט. כך יצא כי בית העסק יהיה סגור עד ליום 14.3.19.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button