מבזקיםמוסיקה

נדב פיליפס שהשתתף ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" מפתיע בסינגל חדש

אחרי שלושה סינגלים שהרימו את הרחבה והגיעו ביחד ליותר ממיליון צפיות ביוטיוב, משחרר נדב פיליפס את הבלדה "רחוק מכאן", אותה הוא מקדיש לסבו שנפטר לאחרונה

חודשיים אחרי שהשתתף בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", בה עבר לשלב השני, מפתיע נדב פיליפס עם סינגל רביעי בשם "רחוק מכאן" (מילים: נדב פיליס ותמיר חיטמן; לחן: נדב פיליפס, תמיר חיטמן ועומר כהן). בניגוד לסגנון הפופ / סול המקפיץ שפיליפס התפרסם בו, "רחוק מכאן" נכתב לפני מספר חודשים בעקבות פטירת מאיר פיליפס, סבו של נדב. "סבא שלי נפטר ביום שהיו לי בו צילומים. אחרי שגיליתי על המוות כתבתי את השיר, להגיד תודה לסבא על כל מה שהוא עשה למעני לאורך השנים. הוא חצי גידל אותי והיה לי חשוב להנציח אותו בשיר", משתף פיליפס.

לערוץ המוסיקה ולכל הסינגלים – הקליקו כאן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רק בן 18, כשמאחוריו 10 יחידות בגרות במגמת מוזיקה, אותן סיים בהצטיינות, וכבר הספיק נדב פיליפס לשחרר לרדיו שלושה סינגלים מצליחים (ביניהם "נשאר סימן, עם יותר מחצי מיליון צפיות ביוטיוב), אותם הוא משייך לז'אנר הסול. "אני זמר סול וזה אומר שאני שר מהלב ועם המון נשמה והיום משייכים את הסגנון הזה לפופ. ההשפעות המוזיקליות שלי מתפרסות על עשורים מוקדמים, 60-90, עם הרבה מקום לסטיבי וונדר, ארית'ה פרנקלין ומריה קארי. שומעים שהמוזיקה שלי מתבססת על העשורים האלה אבל אני מביא לה משהו חדש".

נדב פיליפס הצליח להרשים את הקהל והשופטים באודישן הראשון שלו ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" השנה, אבל לא צלח את האודישן השני. "זה היה יום נוראי. אני חולה במחלה שקוראים לה קרוהן, זו מחלת מעיים לא פשוטה. כמה דקות לפני האודישן השני חטפתי התקף של המחלה. לא הרשיתי לעצמי להתלונן כי אני לא אוהב שעושים את זה בטלוויזיה ורציתי לשדר נינוחות ושבאתי לעשות פאן. הצלחתי איכשהו לעבור את האודישן אבל הייתי חייב להתאושש אחריו מבחינה גופנית, היה לי קרייסס קטן. הייתי ממש מאוכזב שחלק מהשופטים אהבו את הביצוע וחלק לא, אבל זה חלק מהחיים עם המחלה הזו".

מילים – "רחוק מכאן"

רק עוד רגע לדבר
עוד דקה וזה עובר
כל השעות שלנו יחד
רק עוד קצת שתישאר
תנסה לא לוותר
אני רואה שם את הפחד
העיינים הכחולות
על הלב שלי שומרות
בימים שעוד היה לך טוב
מסתכל לאחור
מנסה לזכור
ולמצוא את האור
פסנתר שחור לבן
מנגן כל הזמן
לאן הלכת לאן
אבל עכשיו רחוק מכאן
והלילה השתנה
כבר עברה חצי שנה
איך השמש משקרת
לפעמים קצת מסתתר
אבל עוד איכשהו מסתדר
מתרגל למציאות אחרת
מסתכל לאחור
מנסה לזכור
ולמצוא את האור
פסנתר שחור לבן
מנגן כל הזמן
לאן הלכת לאן
אבל עכשיו רחוק מכאן
כמה שאלות נשארתי בלי תשובות
שובר לי ת׳בפנים רואים לי בפנים
את כל המחשבות הכל שמור בלב אחד
הלוואי שאתעורר לסיפור ממש אחר
זריקות של נחמה
קולות של אמונה
עם כל הבלאגן
פתאום אתה כל כך רחוק מכאן

נדב פיליפס. צילום: יח"צ

Back to top button