חדשות הארץמבזקים

אבי גבאי: "נתניהו מפרק את מוסדות המדינה וזה דבר נורא ואיום"

יו"ר העבודה, אבי גבאי, התארח היום (שבת) באירוע 'שבתרבות' במודיעין ואמר כי "מערכת בחירות הזאת היא על החיים של נתניהו לעומת החיים של המדינה."

"אני מוטרד מאוד ממה שיקרה כאן עד הבחירות." אמר גבאי והוסיף, "נתניהו עושה הכל כדי להינצל מכתב אישום. הוא רוצה לנצח בחירות כדי להעביר את החוק הצרפתי וכדי להגן על החופש שלו ולכן הוא יכול לעשות כל דבר."

גבאי ציין כי "בהתחלה נתניהו אמר שהמשטרה רודפת אחריו, אחר כך אמר שהפרקליטות רודפת אותו, עכשיו הוא מאשים את היועמ"ש, ולאחר מכן את אותו הדבר הוא יאמר על בית המשפט. הוא בעצם אומר לאזרחי ישראל שמערכת שלטון החוק היא לא לגיטימית. זה פירוק מוחלט של מוסדות המדינה וזה דבר נורא ואיום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לאחר חשיפת האישומים נגד נתניהו, גנץ צריך היה לומר באופן פשוט – לא נשב בממשלה בראשות נתניהו, בגלל הדרך שלו, כי אנחנו מאמינים בדברים אחרים. אבל בתגובה של גנץ היו מילים אחרות כמו "לא בעת הזאת" או "לא על הפרק". הוא צריך לומר באופן ברור – לא נשב בממשלה בראשות נתניהו, כי הדרך שלו שונה מהדרך שלנו. את זה הוא היה צריך לומר ולא שמענו." אמר גבאי.

"אנחנו במפלגת העבודה רוצים מהפך כי אנחנו רוצים להוביל דרך אחרת." הבהיר גבאי ואמר, "לא כדי שבוגי ימשיך בתכניות הסיפוח ובהרחבת ההתיישבות מחוץ לגושים ולא כדי שצביקה האוזר יחוקק חוק לאום נוסף. משמעות של מהפך זה להוביל להיפרדות מהפלסטינים, להוביל לכלכלה צודקת לצעירים ולמבוגרים. מהפך זה לא רק "לא ביבי"."

2 תגובות

  1. גבאי. אז למה איש קטן כל היום אתה אצוב. אתה משרתם של שני אדונים. תמיד שאתה מדבר יוצא לך שטויות. מהפה המסריח שלך עדיף שתסתום את הפה. כי די נמאס מהשמאל שמווק.! מר ביבי חביבי שיגעה את השמאל. רק אהבה "למר חביבי ביבי"????????????

  2. הליכוד לא צריך סוטי מין ולא פליטים ממחנה העבודה . שלטונות החוק כפי שאומר אדון ראמיי אכן הלעיטו את אזרחי המדינה והעולם בשקרים .ביבי לא גנב כמו החברים החדשים שלך .פרסום בעיתון הוא שוחד שגם אתה מקבל ,וכל הזבלות מסביבך,אם זה שוחד אז קדימה תעשו רכבת כל השמאל למעשיהו…כי אתם קיבלתם שוחד פי 1000.

Back to top button