צרכנות

טיולי משפחות בפסח 2019

עונת האביב הינה תקופה נפלאה – הזדמנות לקבל החלטה שמשקיעים במשפחה ויוצאים לטיול עוצמתי ומרגש לאורך ארצנו היפה, כאשר חופשת הפסח מעניקה את התמריץ הרצוי, רצף של כמה ימים ללא מסגרות, בהם מבקשים להעסיק את הילדים ולהרחיקם מהמסכים. מכאן שאם גם אתם מחפשים אחר רעיונות לפעילויות בפסח הקרוב, נראה שאינכם לבד, כך שבקלות יתרה ניתן למצוא טיולים מאורגנים למשפחות. נשמע מעניין? מוזמנים לקבל פרטים נוספים:

הכנה מקדימה

כיוון שמדובר בטיול משפחתי וכיוון שמדובר בטיול שלא פעם מצריך כמה שעות נסיעה ברכב, הרי שיש מספר דברים קטנים שעשויים לשדרג את הטיול פלאים, ועל כן אגדנו עבורכם רשימת עזרה ראשונה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • משכירים ומטיילים – על השכרת רכב בארץ כבר שמעתם? מצוין! טיול עם הילדים מהווה הזדמנות נהדרת להשכיר רכב. מדוע? כיוון שבאופן שכזה מתאפשר להתאים את סוג הרכב לאופי הטיול (למשל רכב שטח), ליהנות מרכב גדול שימנע מהילדים להציק אחד לשני, ליהנות מתא מטען מספיק גדול עבור התיקים, הצידניות והאוהל ואף להיות רגועים שגם אם מתעוררת בעיה עם הרכב, ישנה כתובת זמינה עבור קבלת עזרה.
  • אוכל – גם אם בדרך כלל הילדים שלכם לא אכלנים גדולים, אתם עומדים להיות מופתעים עד כמה טיול מסייע לפתח תיאבון. מכאן שאם מבקשים ליהנות מהטיול ולא להיות לחוצים מהשאלה החוזרת "מתי אוכלים", מוטב להכין מראש צידנית עם כמה כריכים (ולו כריכים שעשויים ממצות), פירות וכמובן שגם ממתקים. מה עם גלידה? הזדמנות מצוינת לעשות עצירה!
  • ערכת משחקים – נכון שהיציאה לטבע אמורה להספיק ונכון שהלבלוב ותחושת החמימות שכה התגעגענו אליה בחודשי החורף מאוד מרשימים, אך ילדים כמו ילדים תמיד מחפשים אחר גירויים נוספים, ועל כן הכינו מראש משחקים. זה יכול להיות משחק מילולי (כגון "ארץ עיר") וזה יכול להיות קלפי טריוויה, חוברת צביעה וכדומה.
  • שותפים לדרך – ביחרו היטב את החברים לדרך – לא עם כל זוג חברים טובים מהנה לטייל, וזאת כי לא כולם מקסימים בטבע כפי שהם בבית, כך שלא פעם מומלץ להצטרף אל טיולי משפחות אקראיים – שווה לנסות.

 

שתי אופציות לטיולים משפחתיים

  • קמפינג בשטח – לא חסרים מקומות ייעודיים עבור הקמת קמפינג משפחתי וקבוצתי. כך למשל ניתן להגיע אל חוף אכזיב, בו ביום צוללים ורובצים במים ובערב שוכבים על מחצלת ובוהים בכוכבים. "פארק גורן" שבגליל המערבי מציע יער אלונים מרשים לצד מצפור עוצר נשימה. חניון מצדה מאפשר לשלב בין מורשת יהודית לנוף עוצמתי. חוף הבונים השקט והמרהיב מציע שלל מפרצונים וסרטנים חמודים ועוד. פשוט בוחרים יעד שמזמן לא ביקרתם בו, אורזים ויוצאים אל עבר עוד הרפתקה.
  • טיולי ליקוט ופריחות – צאו עם הילדים לטבע לתור אחר הפריחות הססגוניות וצמחי הבר. בירור קצר מעלה שיש לא מעט טיולי משפחות מודרכים, כאלו שמתאימים לכל הגילאים, וזאת כי המסלול אינו קשה וכן מגוון – מלמד הן את המבוגרים והן הילדים על הצומח והפורח. מכאן שניתן ללמוד להבדיל בין חוטמית לזיפנית ואף ללמוד להכיר מגוון צמחי בר בריאים למאכל, כגון גדילן מצוי, חרדל לבן, רגלת הגינה, תלתן אדום, לפה גדולה, חלמית מצויה ועוד.

עוד מזכרת לאלבום המשפחתי

פסח הנו חג החירות והמצה עם השוקולד, ועל כן אל תישארו בבית. תוכלו למצוא לא מעט פעילויות לילדים מחוץ לבית, ולאפשר להם להשאיר פירורי מצה בשטח הפתוח, לנשום אוויר נקי, להתרשם מהטבע ובאופן כללי ליהנות ביחד עמכם מזמן איכות, זמן שבעזרת כמה חיוכים ומצלמה, ישאיר מזכרת נהדרת באלבום המשפחה.

 

 

 

Back to top button