מבזקיםתנועה ותחבורה

פסילה ל-9 חודשים לנתין זר שנתפס נוהג מבלי שהוציא רישיון

פעילות מהירה ואפקטיבית של המשטרה ומערכת אכיפת החוק הביאה לפסילת רישיון נהיגה למשך 9 חודשים עוד באותו יום של ביצוע העבירה

אתמול (שלישי) במהלך פעילות אכיפה ממוקדת על כביש 4 סמוך לנחל חדרה, הבחין שוטר אגף התנועה בנהג העושה שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה, עת עצירתו לצורך רישום הדו"ח הוברר כי, הנהג בן 31 נתין זר תושב אריתריאה נוהג מבלי שהוציא רישיון ככל הנראה.

משטרת ישראל הפועלת ביעילות ובמהירות הנדרשת באירועים מסוג זה, הביאה את הנהג תושב חדרה עוד באותו היום בפני שופט לאחר שהנהג נחקר ביחידת הבוחנים, ובאמצעות יחידת תביעות תעבורה של המשטרה הוגש כתב אישום בהליך מהיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, אתמול בגזר הדין קבע בימ"ש נגד הנהג פסילה למשך 9 חודשים בפועל וכן מעצר על תנאי למשך 3 חודשים בתקופה של 3 שנים. הרכב שהיה רשום על שמו של הנתין הושבת ע"י קצין משטרה למשך 30 ימים.

"מעגל מערכת אכיפת החוק על מרכיביו: שוטרים בשטח, יחידת החקירות, יחידת התביעות ובימ"ש הביאו לסיום אירוע עם מסר חד ומרתיע שלא נאפשר הפרה בוטה של החוק ונמצא את הדין תום", ציינו במשטרה והוסיפו כי "נהיגה ללא רישיון מהווה זלזול והפרה חמורה של החוק. אגף התנועה הפועל במרחב הבינעירוני, מאתר במסגרת הפעילות נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים נהגים אלה וממצא עימם את הדין, על מנת להרחיקם מהכביש ולהגביר את בטחון ציבור משתמשי הדרך."

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. מה השביתו ומה פסלו? הרי היה בלי רשיון?!! הוא כלל לא נענש!!

Back to top button