חדשות הארץמבזקים

נתניהו הכריז: ערוץ הטלוויזיה של חמאס "אל-אקצא" – ארגון טרור

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו חתם היום (רביעי) על צו המכריז על ערוץ הטלוויזיה של חמאס "אל-אקצא" (קנאה אלאקצא אלפצ'אאיה) כעל ארגון טרור על-פי חוק המאבק בטרור. החלטה זו מגיעה על רקע המלצת שירות הביטחון הכללי והמטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון (מט"ל), בהמשך לחשיפת שב"כ על השימוש שעושה ארגון הטרור חמאס בערוץ הלווייני "אל-אקצא" לגיוס פעילים לשורותיו.

פתחי חמאד, בכיר חמאס אשר שימש בעבר כשר הפנים של חמאס, הוא הבעלים של הערוץ והוא שרותם את שידורי הערוץ לצורך קידום מטרותיו של ארגון חמאס. השימוש בערוץ אל-אקצא נעשה באופן שוטף וגלוי בשידורי הסתה מתמשכים – קריאות לימי זעם ואלימות נגד ישראל, קריאות לציבור לפגוע באזרחים ישראלים.

בנוסף על היותה פלטפורמה מרכזית להעברת מסרי הסתה, התברר באחרונה כי ארגון חמאס עושה שימוש בערוץ הלוויין אל-אקצא כדי לתקשר באופן חשאי עם פעילים וכדי לגייס פעילים חדשים, בין היתר, תוך שימוש ברשתות החברתיות ככלי להעברת מסרים. שדרני הערוץ, חלקם אנשי חמאס הפועלים בחסות ולמען מטרות החמאס, מעבירים מסרים סמויים למגויסי חמאס בגדה וברצועה לצורך גיוס והנעת פעילות צבאית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוגמאות לשימוש שעשה חמאס בערוץ הלווין אל-אקצא:

איש חמאס שניסה לגייס פעיל דרך אתר אינטרנט ולהפעילו וביקש להוכיח את זהותו כגורם חמאס, הנחה את המגויס לצפות בתכנית מסוימת בערוץ אל-אקצא, שבמהלכה השדרן שעונד שעון על יד שמאל, יעביר את השעון ליד ימין ולאחר הפרסומות יאמר משפט מסוים שתואם עמו מראש. בשני מקרים אחרים, באותה שיטה העביר השדרן לאחר הפרסומות את השעון מיד ימין ליד שמאל, הפעם כשהוא מחזיק ביד עט בצבע ירוק.

ערוץ הטלוויזיה של חמאס "אל-אקצא"

2 תגובות

  1. לא יפה שמסתירים מביבי שערוץ של החמאס זה ארגון טרור, למה רק לפני
    בחירות אמרו לו ? הוא גם לא יודע שהחמאס
    בעצם ארגון טרור בגלל זה הוא מעביר
    להם כל חודש 15 מליון דולר, הוא גם
    לא יודע ששרפו את הדרום 4 חודשים
    הוא חשב איזה יופי הם מעיפים אלינו
    בלונים של ימי הולדת,.הלווווו שמישהו
    יגיד לו מי זה החמאס,.לכן חייבים
    עוצמה יהודית בכנסת.

  2. מעניין מאוד וביבי לא ידע שהתחנה פועלת לגיוס פעילים.רק עכשיו כשנכנסים לקלחת הבחירות ביבי רוצה להראות כמה שאכפת לו .לאחר שהוא עצמו מזרים לארגון 15 מליון דולר כל חודש.

Back to top button