חדשות הארץמבזקים

עו"ד אביחי ורדי מכריז על מועמדותו לראשות לשכת עורכי הדין

"החלטתי לקחת אחריות לשים סוף לשמועות ולהכריז על מועמדותי לראשות לשכת עוה"ד", מבהיר עו"ד אביחי ורדי בהודעה רשמית שפרסם ברשתות החברתיות לקהל הרחב. השיקול המכריע להתמודדותו: "תדמית המקצוע יקרה לי, ציבור הלקוחות חשוב לי מאוד וחייבים להשיב את האמון במערכת המשפט ובנו עורכי הדין".

בחודש יוני הקרוב, זמן קצר מאוד לאחר הבחירות לכנסת ה-21 של מדינת ישראל, יתקיימו הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין. בחירות אשר יטלטלו את מערכת המשפט שספגה לאחרונה חבטות וחבלות הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. הבחירות שיתקיימו בחודש יוני כאמור, יכריעו את עתידה של הגילדה המקצועית של מקצוע עריכת הדין, גילדה שלאחרונה התמודדה עם ביקורת קשה בשל פרשיות אישיות שהובילו לביקורת מקצועית מבית ומחוצה לו.

עו"ד ורדי, שכבר נכלל ברשימת המועמדים לראשות הלשכה טרם הצהיר על מועמדותו הרשמית עד היום ולא פירט את הסיבות שהובילו אותו לקבלת ההחלטה, או על עמדתו בנוגע למצב הלשכה ואמון הציבור במערכת המשפט בכלל ובתפקיד עורך הדין בפרט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ורדי, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן, עוסק בעריכת דין למעלה מ-25 שנה, הוא מתמחה בתחום חדלות הפירעון ואף עמד בשנים האחרונות בראש ועדת פירוקים וכינוסים בלשכה. עו"ד ורדי ייסד ועומד בראש משרד אביחי נ. ורדי שהוקם ב-1992.

"איני רואה בעריכת דין רק מקצוע אלא גם דרך חיים, תפיסת עולם של צדק ומשפט", כתב ורדי בהודעתו והוסיף: "האנשים שעוסקים בעריכת דין קרובים לליבי, תדמית המקצוע יקרה לי, ציבור הלקוחות חשוב לי מאוד וחייבים להשיב את האמון במערכת המשפט ובנו עורכי הדין".

ורדי מציין בהודעתו כי הפרשיות האחרונות בלשכה הם שהובילו אותו לתחושת מחויבות עמוקה ולקבלת החלטה חשובה ומכרעת בחייו: "לעשות כל שביכולתי כדי לתקן את הכשלים של המערכת ולהציל את הלשכה. החלטתי להפסיק לשבת מהצד ולקטר, לקחת אחריות ולהכריז על מועמדותי".

ורדי מוסיף ומציין בהודעתו כי הוא מאמין ביכולת של עורכי הדין לבצע שינוי אמיתי בלשכה, "שינוי שיחלץ את הלשכה מהתהום אליו נפלה, שינוי שיחזיר את הכבוד למקצוע, שינוי שיתרום מקצועית לכל עו"ד ויהפוך את הלשכה לבית של כל עורכי הדין ולא רק עבור עסקניה".

השינוי המשמעותי שצריך ויכול להתחולל "ישיב" לדברי ורדי, "את הלשכה למקום שבו היא באמת צריכה להיות- מגדלור ערכי ומקצועי לכל עו"ד בישראל".

בהודעתו של ורדי ניתן להבחין בהבטחות של "לשכה שקופה בכל צעדיה ומוסדותיה" במידה ויבחר לתפקיד: "אני קורא לכם להצטרף אלי ולהיות שותפים לשינוי. חייבים לעשות שינוי!" חותם ורדי את הודעתו הרשמית.

עו"ד אביחי ורדי (ללא קרדיט)

Back to top button