מבזקיםפוליטי / מדיני

"עם מסר של שלום": תמר זנדברג נפגשה עם אבו מאזן ברמאללה

יו"ר מרצ, תמר זנדברג נפגשה היום (ראשון) ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג אמרה בהצהרות לתקשורת, "אנחנו באנו לכאן עם מסר של שלום. להעביר את המסר ששלום הוא הנושא שצריך לעמוד במוקד הבחירות ולעמוד על סדר יומה של הממשלה הבאה. שלום יבטיח את הביטחון של ישראל והוא האינטרס של שני העמים. הדרך לשלום עוברת במומ לשתי מדינות. זה מה שצריך לעמוד על סדר יומה של הממשלה הבאה. מרצ מדגישה את הנושא הזה. בשביל שיעמוד על סדר יומה שלה הממשלה הבאה הוא צריך להיות על סדר היום של הבחירות."

זנדברג הוסיפה, "כל ממשלה שלא תקום, חייבת לפתוח במו״מ. מרצ, בתור המפלגה היחידה שמובילה את נושא המו״מ ופתרון שתי המדינות, מתכוונת להבליט את הנושא גם במערכת הבחירות וגם להביא אותו לפתחו של הממשלה הבאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן אמר כי "כפי שאתם יודעים, פנינו לשלום ואין לנו אופציה אחרת. את העמדה הזאת נקטנו מ1988 ואנחנו דבקים בה עד היום. דרישתנו היא לדון בגבולות 67׳. אנחנו מושיטים את היד לכל ממשלה ישראלית שתאמץ את הדברים האלה. זוהי עמדתנו ולא נזוז ממנה. למרות שיש עמדות שונות וקיצוניות אנחנו נמשיך לדבוק בדרך הזו. יש לנו פרוטוקלים והסכמות שאנחנו מחוייבים להם למאבק בטרור."

"אנחנו פונים למדינת ישראל וקוראים לה" אמר אבו מאזן והוסיף, "אין לכם זכות להחזיק את הכספים שלנו. ישראל אחראית לבעיה הכלכלית שאנחנו עוברים כרגע אבל עמדתנו המדינית לא זזה: פתרון שתי המדינות, מאבק בטרור והחזרת הכספים שלנו. שמחתי מאד לשמוע את הדברים של יו"ר מר"צ ותרבות השלום תמשיך להתקיים."

תגובה אחת

Back to top button