מבזקיםמשפטי/פלילי

תושבת ירושלים נשלחה ל-18 שנות מאסר בגין הריגת בן זוגה לשעבר

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) 18 שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 150 אלף ש"ח לאמה וסילנקו בת 50 מירושלים אשר הורשעה בעבירת הריגה ושיבוש מהלכי משפט.

וסילנקו הורשעה במסגרת הסדר בכך שבאפריל 2017 היכתה בביתה שבשכונת ארמון הנציב בירושלים את בן זוגה לשעבר, ואדים קיסלב, בפניו ובראשו מספר פעמים רב באמצעות חפצים קהים, עד שהמנוח נפל על הרצפה.

גם בהיותו שרוע על הרצפה ללא תזוזה ובעודו חי, המשיכה להכות את המנוח בראשו. בשלב כלשהו, החלה הנאשמת לנקות את הדירה מכתמי הדם הרבים וכיבסה את בגדי המנוח, אשר היו מגואלים בדם. בהמשך, ארזה הנאשמת בתיק ובשקית פריטים אישיים רבים של המנוח והשליכה אותם למיכל האשפה הסמוך לביתם. בשעות הבוקר עזבה הנאשמת את הדירה ויצאה לעבודתה תוך שהיא מותירה את המנוח על רצפת הסלון בדירה מבלי שהזעיקה עזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קבע כי בכל הנוגע לנסיבות ביצוע העבירות, ובפרט עבירת ההריגה, הרי שאלו מצויות בדרגת חומרה גבוהה וקיצונית, זאת בשל האלימות הקשה והאכזריות שבמעשים- המשך התקיפה גם כאשר המנוח היה שרוע על הרצפה. גם נסיבות העלמת הראיות היו חמורות וקיצוניות ומעוררות חלחלה, עת בקור רוח ואטימות לב, הפשיטה את המנוח מבגדיו, הותירה אותו עירום על הרצפה, ניקתה את כתמי הדם ולאחר מכן יצאה לשגרת חייה.

אילוסטרציה. צילום: haberler

Back to top button