מבזקיםפוליטי / מדיני

השר לוין: "מקווה שנקים ממשלה שלא כל מפלגה יכולה לסחוט"

שר התיירות, יריב לוין, תקף היום (שלישי) את יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ. "אני אף פעם לא מצליח להבין האם הוא קם על הצד הכחול או הלבן", אמר לוין בוועידת Innovation in Business Travel של המחלקה המסחרית של TheMarker בקריית שדה התעופה.

"הצירוף הזה, אתה אף פעם לא מבין מה הם רוצים ולמה הם מכוונים והיום הוא נתפס באמירת שקר מוחלט", הוסיף לוין. "אני לא חושב שנכון להיכנס לעניינים של הרכבת ממשלה. אנחנו רוצים לקבל את אמון הציבור. אין ראש ממשלה בעולם שנמצא במצב שאין למפלגה שלו לא את תיק הביטחון, לא את האוצר, לא את המשפטים, לא החינוך ולא הפנים. הגיע הזמן לשים סוף לכל המפלגות הקטנות. הגיע הזמן לחזור לימים של בגין, של מפלגה גדולה עם יכולת ניהול. אני מקווה שיהיה כך אחרי הבחירות ונוכל להקים ממשלה יציבה ולא ממשלה שכל מפלגה יכולה לסחוט".

השר לוין טען שבעיניו אמירות הומופוביות או גזעניות של פוליטיקאים לא יפגעו בתיירות. "יש בכל העולם מפלגות ואנשים שיש להם עמדות כאלה ואחרות. זה קיים גם במערביות והפתוחות ביותר במדינות אירופה. זה בוודאי לא אומר שום דבר על התחושה של אנשים שמגיעים. אני לא חושב שיש תייר שאומר 'אתה לא רוצה להכניס לממשלה מי שתומך באויב שלך, אז אני לא רוצה לבוא'".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר התיירות, יריב לוין. צילום: עופר וקנין

Back to top button