מבזקיםצבא וביטחון

נשיא המדינה חילק משלוחי מנות ללוחמי המשטרה הצבאית ♥

נשיא המדינה ללוחמים והלוחמות: "אל תהססו מול אף סכנה. כך חונכתם ועבור זה התאמנתם. סמכו על עצמכם כי אנחנו סומכים עליכם ועל שיקול הדעת הנכון שלכם. עם ישראל כולו אתכם ומאחוריכם"

לכבוד הפורים, הגיע נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין היום (חמישי) למוצב 443 לחלוקת משלוחי מנות ללוחמות ולוחמי המעברים של המשטרה הצבאית מגדוד "תעוז".

הנשיא ברך את הלוחמים והלוחמות ואמר: "חג פורים שמח לכולכם שומרי חומותינו!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא שוחח עם הלוחמים והלוחמות על האתגרים שמוצבים לפניהם בתקופה המתוחה הנוכחית והדגיש: ״אתם חמושים, אתם הכוחות המגנים עלינו ומבטיחים את השמירה על מרקם החיים שלנו כאן. אתם ההבטחה שלנו לחג שמח, מוגנים מפני כל מבקש רעתנו.״
״אני שב ואומר לכם את המובן מאליו שראוי שיאמר,״ אמר הנשיא והמשיך: ״אל תהססו מול אף סכנה. כך חונכתם ועבור זה התאמנתם. סמכו על עצמכם כי אנחנו סומכים עליכם ועל שיקול הדעת הנכון שלכם. עם ישראל כולו אתכם ומאחוריכם."

מפקד פלוגת "תעוז", סגן מתן שטח, הודה לנשיא וקיבל גם הוא בהתרגשות את משלוח המנות מהנשיא. החיילים והחיילות הודו לנשיא, רגשו אותו בשאלות רבות על שלומה של נחמה השוהה בבית החולים ושמחו במשלוחי המנות מחממי הלב. גם הסלפי הקבוצתי המסורתי לא קופח כמובן, להבטחת פורים שמח.

צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ

Back to top button