צרכנות

הדפסת מדבקות ברקוד לעסק לכל מטרה

מדפסת ברקוד הנה מדפסת ייחודית המספקת מדבקות עם קידוד למטרות שונות. הברקוד הוא קוד דיגיטלי המכיל מידע מפורט אודות מוצר ו/או אדם, באמצעות סריקת הקוד ניתן לקבל את כל המידע ולנהלו בצרה נכונה ומאורגנת. כיום ניתן למצוא את השימוש בברקוד בכל תחומי החיים, החל מהעולם המסחרי כאשר על כל מוצר מוטבע קוד, דרך עולמות הלוגיסטיקה וניהול מלאים וגם במקומות בהם יש צורך לאסוף ולשמור על data כמו במוסדות רפואיים למשל.

מדפסת ברקוד ייעודית מנגישה ומקלה את השימוש בברקוד וניתן להפיקה לבד ללא קושי. המדפסת מגיעה עם תוכנה ידידותית למשתמש המאפשרת עיצוב והתאמת המדבקה לצרכים הספציפיים כולל הוספת לוגו, תיבת טקסט למלל נוסף, גרפיקה ייחודית וכד'. התוכנה מאפשרת יצירת ברקוד באופן קל ופשוט תוך שימוש בתבניות קיימות ללא צורך בשינוי או עבודות תכנות מסובכת. היתרון הגדול הוא באפשרות לייבא מאסות של נתונים מקבצים חיצוניים כגון אקסל או מידע ממערכות מידע אחרות כגון SAP, חשבשבת, פריוריטי וכד' במטרה להקל על ניהול המלאים ותהליכים בארגון. כמו כן ניתן ולקבוע מראש כמה מדבקות להפיק מכל ברקוד ולסנכרן עם שאר מערכות הניהול.

המדפסת מתאימה ותומכת במספר רב של שיטות קידוד, חד ממדי ודו ממדי וניתן להפיק ברקוד במגוון תקנים כגון: QR, code 39 ,code 128,  EAN וכד'.  היתרון הגדול של מדפסת ברקוד הוא במגוון הרחב של סוגי המדבקות והגדלים, ניתן להשיג מדבקות נייר, מדבקות PVC ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button