מבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח הרצח בבאר יעקב: מחר יוגש כתב אישום כנגד החשוד

בתום חקירה מקצועית של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, פוענח תיק רצח איוב גירמאו בן ה- 22, שאירע בסוף החודש שעבר (27/2/19) בבאר יעקב.

מחר (חמישי), לאחר השלמת גיבוש התשתית הראייתית, צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד ברצח, אלמנך גיבטו, בן 23 מבאר יעקב.

מחומר החקירה עלה חשד לפיו בין הקורבן לחשוד התגלע ויכוח, במרכז המסחרי בבאר יעקב, זמן קצר לפני הרצח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהעדויות עולה כי הקורבן ושני חבריו הגיעו ברכב למרכז המסחרי בבאר יעקב ובזמן שהקורבן ירד לקיוסק הסמוך, הגיע החשוד כשהוא תחת השפעת אלכוהול, נכנס לרכב והתיישב בכיסאו של הקורבן ליד הנהג. כשחזר הקורבן לרכב, הוא תפס את ידו של החשוד ומשך אותו מהרכב באופן שהכעיס את החשוד.

על פי החשד, זמן קצר לאחר מכן נסעו הקורבן ושני חבריו לחנייה בשכונה בה הם מתגוררים, לשם הגיע גם החשוד שניגש לרכב וביקש מהקורבן לצאת כדי לדבר. השניים החלו לשוחח והלכו על שביל עפר לכיוון הפרדס שנמצא בסמוך, שם החשוד דקר אותו וגרם לפציעתו הקשה.

מניתוח מצלמות האבטחה נראה הקורבן כשהוא נמלט בריצה מהמקום לעבר חבריו שחיכו בחנייה.

כשהגיע לחנייה, אמר הקורבן לחבריו כי החשוד דקר אותו.

חבריו של הקורבן פינו אותו ברכב לבית החולים אסף הרופא כשהוא מדמם ופצוע באורח אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

פעילות חקירתית ומבצעית של משטרת ישראל הביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד כשעתיים לאחר הרצח, כשהוא יושב עם חברים במרכז המסחרי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט השלום, ובתחילת השבוע הושלמה מלאכת גיבוש התשתית הראייתית והוגשה בעניינו הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום.

רס"ר בר פלד, חוקרת בצוות החקירה המיוחד מספרת על החקירה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button