חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת אשכול לתושבים: "יש להתכונן לסופ"ש רועש באזור"

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני פרסם לפני זמן קצר (חמישי) איגרת לתושבי המועצה בה כתב בין היתר, "בימים אלה אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמת התשה בעוטף עזה. השבוע היינו שוב במערכה שהסתיימה לעת עתה. שוב, באי וודאות. האירוע יצר בלבול תסכול וכעס. אנו כל העת נמצאים בקשר עם הצבא והאישור לקיום הלימודים אתמול הסתמך על החלטות של הדרג המדיני ועל הערכות צבאיות שניתנו לנו."

"אתמול, על רקע האירועים הגיע אלינו לביקור מיוחד מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי. האלוף נפגש איתי ועם צוות מרכז החוסן, קב״ט המועצה ודוברות המועצה וביקש לשמוע באופן ישיר ובלתי אמצעי על ההשלכות של האירועים על התושבים. הודתי לאלוף על הביקור, על החשיבות שהוא מייחס לקשר איתנו ועם האוכלוסייה האזרחית ועל ההזדמנות שניתנה לנו בימים אלה לספר לו באופן אישי על מורכבות התקופה האחרונה ועל השלכותיה."

עוד הוסיף ירקוני כי "בפגישה סיפר לנו האלוף על ההערכות הצבאית לקראת סוף השבוע. ביום שישי ושבת מתוכננות הפרות סדר המוניות לאורך הגדר לציון ׳יום האדמה׳ וצפויים להישמע הדי פיצוצים חזקים. הצבא ערוך בכוחות מתוגברים לשליטה באירועים. אין הנחיות מיוחדות לתושבים אך יש להיערך ולהתכונן לסוף שבוע רועש באזור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ירקוני ציין כי "המציאות הזאת לא פשוטה לכולנו. ואני יכול להבטיח לכם שהמסר הזה מועבר ללא הפסק ובאופן נחרץ למי שצריך – בצבא ובממשלה. אני מבקש לחזק את חיילי צה״ל האמיצים שנמצאים בשעה זו בגבולות שלנו כדי להגן עלינו ויהיו שם גם כל סוף בשבוע. אנו סומכים ובוטחים בכם . חזרו הביתה בשלום. אני תקווה שישובו ימים שקטים ורגועים לאזור ונוכל לשוב ולעסוק במירב זמננו בצמיחה ובפיתוח הישובים." סיכם.

צילום: דוברות המועצה האזורית אשכול

תגובה אחת

  1. מעכשיו לקטוש את הפרא האדם שבראשון נוכל להתחיל לבנות בתים ליהודים בלי ערבים

Back to top button