מבזקיםפוליטי / מדיני

מירי רגב על שלטי חוצות באשקלון: "אז מה אם יורים על אשקלון"

מפלגת העבודה החלה היום (חמישי) בקמפיין שילוט חוצות בעיר אשקלון. כרזות ושלטי רחוב עם אמירתה המנותקת של שרת התרבות, מירי רגב, על הירי מעזה אל עבר תושבי העיר אשקלון, "אז מה אם הם ירו על אשקלון"

חברת הכנסת סתיו שפיר כתבה בטוויטר: "יצא המרצע מהשק. שנים שבימין מוכרים סיסמאות ביטחון שקריות, וסומכים על הציונות של תושבי הדרום שלמרות החיים תחת אש הם ימשיכו לשאת את המדינה על גבם בשקט ובאומץ. אך כל דקה נוספת של שלטון הימין מסוכנת לכולנו. ללא אומץ ולקיחת אחריות, האתגרים הבטחוניים נענים בחולשה ורפיסות. חייבים שינוי."

במפלגת העבודה אמרו "מירי, ביבי, איבדתם את זה. איבדתם את הבטחון. ב-09/04 תאבדו את העם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

15 תגובות

  1. איזה פה מטונף ומדיף שקרים.
    13 שנים נתניהו בשלטון ועדיין מאשימים את השמאל בכל התחלואות של המדינה.
    מי שחילק שטחים עד היום הוא הימין, בגין ושרון.
    אבל עדיין מצביעי ביבי ממשיכים להאמין לשקרים שהעריץ שלהם מאכיל אותם.
    אתם כמו אישה מוכה, סובלים אבל בטוחים שכך צריך להיות ושבלי נתניהו יקרה אסון.

  2. סתם זוביר שוב פותחת את ביב,השופכין שלה,מי את מה את שכחת מאין צצת מפלגת חד"ש, השקרים והצביעות של מפלגתך הרקיעו שחקים עוד מימי שנות ה-70 וה-80, כאשר כבר אז ולפני כן הכריזו הפושעים של המפלגה שלך אלה שהביאו אחר כך את הסכמי אוסלו הארורים, שצריך לילק את הארץ לשניים כדי שאת תעברי לחלק המסריח והמצחין עם אחייך ואחיותייך המוסלמיות הטמאות. על את פותחת את הג'ורה המסריחה שלך ? מי המציא את מסכצ השקרים, נכון מפלגת כלום מפלגת העבודה והגניבה, תביטי וראי אילו צבועים הם האנשים שמסביבך, את שונאת ישראל מובהקת וכמו חברייך הערבים את צועקת , אומרים איסטרינה בלגינה קיש קיש קריה והפירוש, מטבע קטן שעושה רעש גדול.
    גם גנץ יו"ר החונטה הצבאיח, משקר במצח נחושה ועוד מייעץ ברוב חוצפתו למר בנימין נתניהו ללכת לבית , אז אני מאחלת לשתי המפלגות מפלגת החמור הלבן ומפלגת המחנה הציוני הזיוני מפלה קשה ותיפול עליהם אימתה ופחדבגדול ,,

  3. מי אמר? השקרן ביבי.מי אמר חיסול החמאס? השקרן ביבי.מי אמר שחוטף עזה. והדרום תחיו לפי החמאס מתחת לאדמה השקרן הפחדן התבוסתן ביבי.מי אמר שנצולי שואה יסבלו מתחת לקו העוני. השקרן הנוכל שר האוצר ביבי.מי אמר ששה שרים שלו חלאת האדם הדקטטור ביבי.מי מגדל את החמאס 15 מליון דולר בחודש הפושע בעבי.בנה רשת נקרעת 4 מיליארד בעזה במקום לבנות צבא חזק התבוסתן ביבי.מי השאיר חיילים הבשבי החמאס ו 70 חיילים החזיר בארונות לקבורה והםסיד במלחמה בעבי שהרים דגל לבן נכנע. ביבי הבייתה.סיבי הבייתה מושחח מסואב חחאת האדם לך הבייתה.

  4. מה אכפת לנו על איזה עיר מחבלים יורים כל מה שחשוב לנו זה שכולם יזכרו שאת הטילים הם קיבלו מהשמאול, אל תבואו בטענות לביבי והימין על זה שהם לא מונעים את הירי עליכם, תאשימו את השמולאנים הבוגדים שנתנו טילים למחבלים

  5. אחי הגרים בעוטף.עם כל האהדה וההזדהות שלי עימכם איני יכול להתאפק עוד.מזה למעלה מ 10 שנים אתם סובלים שם סבל בל יתואר ובכל זאת ממשיכים להצביע ברובכם הגדול עבור מי שלא רוצה ולא מוכן לשים קץ לסבלכם.הוא רק מבטיח.סבלכם משרת אותו מבחינה פוליטית.לכן,אזרו אומץ ואחריות לכם ולבניכם ונסו להצביע אחרת. מבטיח לכם שתראו תוצאות טובות. מאחל לכם שקט, שלווה ושלום.

  6. יופי. עם הליכוד צריך לדבר בליכודית, לא בנימוסים והליכות בסגנון חנה בבלי אלא בשפה הבוטה והתוקפנית בסגנון בלפור

  7. מי שבנה את המדינה זה המערך. הליכוד עשו דברים טובים בעיקר השלום עם מצרים. אולי צריך להפסיק להשתייך לצד ופשוט להבין שהגיע הזמן להחליף את הנבחרת שבראשם ביבי. כי תכלס, בטחון אין ממש חוץ מדיבורים . בריאות בשפל. דאגה לנכים לגמלאים לאוכלוסיה חלשה לא דאגו. על הדברים האלה צריך לדבר וגם על הפלגנות שהממשלה גרמה לעם. על כתב האישום שיגיע בקרוב. שחיתויות . הגיע הזמן להחליף אותם !!!

  8. יותר מ40 שנה הליכוד בשלטון.
    פיגועים. יש
    טילים. יש ויש.
    בטחון אין ואין.
    הליכוד לא מתבייש להגיד ורקב בפרט אצלם לא יהיה בטחון.
    רקב. לכי הביתה.
    נמאס לנו ממפלגה שמפלגת מסיתה ובטחון לא מביאה.

  9. מירי רגב, מעניין מה היית אומרת אם היה נופל טיל על ק. גת ?? היית צווחת גוואלד תחת כל עץ רענן ובכל ערוץ טלויזיה. כי מה איכפת לך מאנשי העוטף, או האשקלונים…הם שווים בעינייך רק כשאת סופרת מנדטים

Back to top button