מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן לנתניהו: "מנעת ממני לעשות את מה שהיינו חייבים לעשות"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן דורש לכנס דיון דחוף ופנה בתחילת השבוע ליו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר בעקבות ההסלמה בדרום.

בפנייתו לדיכטר כתב ליברמן: "בשבועות האחרונים אנו עדים לאירועים אלימים על גבול רצועת עזה, שהולכים ומתגברים מידי יום ומשבשים את חייהם של תושבי עוטף עזה. בלוני תבערה, מטעני נפץ, ירי רקטי ומהומות על הגדר, הפכו לצערי לדבר שבשגרה. אני מקבל מידי יום פניות רבות של תושבים, שאינם מבינים ואינם מקבלים תשובה ברורה מהממשלה, לאן היא חותרת ואיך היא מבטיחה את ביטחונם.

לאור האמור ונוכח ההסלמה בגבול רצועת עזה, התגובה הרופסת של ממשלת ישראל והכוונה להעביר 30 מיליון דולר לחמאס מיד לאחר הבחירות, אבקשך לכנס ישיבה דחופה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת לאלתר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בקשה לכינוס חירום ועחו'ב 24.3- חה'כ ליברמן (1)

 

בסרטון שפרסם הבוקר (שישי) ליברמן בעמוד הטוויטר שלו, נראים חברי הליכוד בראיונות שונים בתקשורת וכתב "חברי הליכוד, איבדתם את זה לגמרי". שרת התרבות, מירי רגב (הליכוד) אומרת בראיון, "אז מה אם הם ירו על אשקלון?", שר הבינוי והשיכון ח"כ יואב גלנט אומר כי "אנחנו נמצאים באחת התקופות השקטות ביותר שחוותה מדינת ישראל אי פעם מול רצועת עזה" ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו שמבטיח למוטט את שלטון החמאס.

לאחר הצגת חברי הליכוד ותמונות של הריסת בתים שנפגעו מפגיעת רקטות באשקלון, באשדוד, בשדרות, בבאר שבע וביבנה אומר ח"כ ליברמן: "אדוני ראש הממשלה נכשלת והליכוד איבד את הדרך. תושבי הדרום אינם תושבים סוג ב'. מנעת ממני לעשות את מה שהיינו חייבים לעשות. אני מקווה שתפיק את הלקחים".

כמו כן, ח״כ אביגדור ליברמן, ערך היום סיור בשדרות יחד עם חברי מפלגתו ואמר כי "המצב שנקלענו אליו הוא פשיטת רגל גם בטחונית וגם מוסרית. אנחנו רואים פה את פריסת הכוחות, בישראל חוששים. המעצמה הכי גדולה במזרח התיכון חוששת מארגון טרור."

ליברמן חזר ואמר כי "תושבי הדרום אינם סוג ב ואי אפשר להפקיר אותם. צריך להכניע את החמאס עם תוכנית מקיפה כפי שהצעתי כבר בחודש יולי. בשלב ראשון אני מצפה מהממשלה להודיע על עצירת העברת הכספים אליהם. אני מקווה שמדינת ישראל תפסיק רק להגיב ותתחיל ליזום".

ח"כ אביגדור ליברמן בשדרות (צילום: ללא קרדיט)
ח"כ אביגדור ליברמן בשדרות (צילום: ללא קרדיט)
ח"כ אביגדור ליברמן בשדרות (צילום: ללא קרדיט)
ח"כ אביגדור ליברמן בשדרות (צילום: ללא קרדיט)

Back to top button