מבזקיםרצועת עזה

הנייה: "השעות הקרובות יקבעו את המצב בשטח, לא נהסס לפעול"

ראש הלשכה המדינית של החמאס, איסמעיל הנייה התייחס היום (שישי) לשיחות עם המשלחת המצרית בנוגע להסדרה על ישראל ולצעדת המיליון שתתקיים מחר ואמר כי "אנו מקיימים שיחות מרתוניות עם המצרים בכדי לפתור את המשבר ההומניטרי ברצועת עזה. הדגשנו בפני המצרים את הצורך להפסיק את האש והתוקפנות של ישראל כלפינו ולסייע לנו הומניטרית תוך יישום פתיחת מעברי הגבול, הרחבת שטח הדיג, טיפול בבעיות מתמשכות כמו בעיית החשמל על מנת לסיים את המצור על רצועת עזה ואת הסבל של בני עמנו שנגרם על ידי הכיבוש כתוצאה מהמצור והתוקפנות מצידם".

הנייה הוסיף, "נמשיך היום בשיחות עם אחינו המצרים ובהשתתפות שאר הפלגים ברצועה על מנת להשלים את כל התנאים ולהשיג את מטרותינו. אנו נמצאים כעת בצומת דרכים משמעותית ובוחנים ברצינות את עמדות הכיבוש אל מול דרישות העם שלנו. לאור זאת המצב בשטח ייקבע בשעות הקרובות וכך גם צעדת המיליון שתתקיים מחר. אנחנו מוכנים לכל תוצאה ויחד עם שאר הפלגים נדע לאן פנינו מועדות. כל האופציות על השולחן ואנו מוכנים לכל תרחיש. אני מדגיש כי לא נהסס לקבל החלטות משמעותיות לטובת האינטרסים של העם שלנו ולהקריב קורבנות רבים כדי להשיג את מטרתנו שהיא הסרת המצור בעזה."

צילום: מקורות פלסטינים

הנייה אף התייחס במעט לתוכן השיחות על המצרים ואמר כי "השיחות הנוכחיות התמקדו גם בסוגיית אסירנו שכלואים בבתי הכלא בישראל ובהתפתחויות האחרונות, זאת במיוחד אחרי הדיכוי בכלא בנגב וההתקפה הברברית נגד האסירים. אנו גם משוחחים עם המצרים על סוגיית ירושלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר הנייה, "אנחנו נעשה את הטוב עבור עמנו ולא נהסס לפעול. כאמור, כל האופציות על השולחן והשעות הקרובות יקבעו את המצב בשטח ובמיוחד כיצד תיראה מחר צעדת המיליון".

צילום: מקורות פלסטינים

4 תגובות

  1. ובכדי לעקר כל מחשבה אצל אלו שיהנו מהזכות לעבוד בישראל (ומלבד הבידוק הביטחוני הקפדני שהם צריכים לעבור)ת גם את חצי המשכורת שיקבלו למשך שלושה חודשים לעכב להם כביטוח נגד פעולות איבה מצידם ולהבטיח שהדבר יוודע מראש וברבים.

  2. בנוגיע למצב ההימוניטרי אפשר למצוא פתרון דרך הכנסת עובדים ופועלים ומקצוענים לעבוד בישראל –אני ממלץ על כך כאזרח –אף פתרון אחר לא יעזור כי בעזה אין לנו בתי חרושת -אין כלום להתחיל עם זה ולנסות רוב הצעירים רוצים לעבוד אין פתרון אחר –

Back to top button