חדשות הארץמבזקים

בן גביר לחיילי צה"ל: "לירות על מנת להרוג, אני אגן עליכם משפטית"

לקראת הצעדה של מחבלי חמאס, עו"ד איתמר בן גביר קורא לחיילים: לירות על מנת להרוג במתפרעים בעזה.

לקראת צעדת השיבה שתיערך מחר בעזה הוצאו הנחיות חדשות בצה"ל לפיהן לצעדה יוקצו רק צלפים שירו ברגליהם של מתפרעים.

בסרטון חדש אותו מפרסם היום (שישי) עו"ד איתמר בן גביר, מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת, תוקף בן גביר את ההנחייה, וקורא לחיילים שלא להישמע לה במידה וחייהם נמצאים בסכנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר פותח בברכה לחיילים: "חיילינו היקרים שבגבול רצועת עזה, השלום והברכה. ראשית אני רוצה לברך אתכם ולומר לכם שכל עם ישראל מאוחד מאחוריכם".

בן גביר מדבר על ההנחיות החדשות: "שמעתי על הוראות הפתיחה באש החדשות לירות רק בקרסוליים, ואני אומר לכם גם כמשפטן: מחבל שזורק עליכם מטען רסס, מחבל שפוגע בכם ורוצה לרצוח אתכם, ואתם מרגישים בסכנה ממשית לחייכם, מותר לכם לירות על מנת להרוג! מותר לכם לירות על מנת להרוג!"

בן גביר ממשיך: "אנחנו לא רוצים שאתם תחזרו הביתה בארונות, וגם לא רוצים שתצאו פצועים וחבולים. מבחינה משפטית, כאשר מחבל בא ורוצה לרצוח אתכם, זכותכם להרוג אותו".

בסופו של הסרטון, בן גביר מציע לחיילים את נסיונו המשפטי: "כל מי שמבקש סיוע משפטי, יוכל לפנות אליי ואני אעזור לכל אחד ואחד מכם שחס ושלום מישהו ירצה לפגוע בו. הזכות שלכם זה להגן על החיים שלכם. אנא, תחזרו הביתה בשלום".

עו"ד איתמר בן גביר (צילום: ללא קרדיט)

32 תגובות

  1. יפה נפש אניי רוצה ליראות אותך בסכנת חיים ושלא תגיב קצת אהבה והבנה לחיילים .חוץ מזה הם לא אוהבים אותך גם עם תיתן להם את המדינה הם רוצים במותך תיראה מה קורה בעולם הערבי תפנים יום טוב והרבה אהבה ואל תישכח לבחור בביבי

  2. למה אלימות מילולית אהבת חינם מה בן אומר אם חייל מרגיש שהוא הולך להיפגע שירה בו למה רוצח בן רוצה להגן על חיילי צ”הל,אנחנו צריכים לעמוד איתנים מול אויבינו מספיק לאלימות ועל תיהיה יפה נפש כלפיי אויביך עם אתה או אחותך האיתם בידיים שלהם היו קורעים לכם את הרקטום יום טוב ומלא אהבה

  3. אתה ממציא חוקים יש הוראות פתיחה באש רק רוצחים מתנהגים כך

  4. על איזה דמוקראטיה אתה מדבר תלך ברחוב ומישהו רק ירביץ לך נראה מה תעשה ל"דמוקרטיה וחופש הביטוי שלו"

  5. הוא צודק במאה אחוז בחוק העונשין יש סייג לאחריות פלילית שנקרא הגנה עצמית, אם אדם נמצא בסכנה מיידית ומוחשית, זכותו לפעול כדי להסיר את הסכנה, כל השאלה זה מה יהיה בנסיבות העניין סכנה מיידית ומוחשית.

  6. דני אני לא שמאלני.
    יש ביני לבין השמאלנים מחלוקת על דיעות.
    אבל הם חלק מאיתנו.
    יש לי מכרים,חברים וקרובי משפחה שמאלנים.
    יש ביננו יחס של כבוד.
    אנחנו יכולים לאהוב אחד את השני ולהחזיק בדיעות שונות.
    זוהי מהותה של דמוקרטיה.

  7. יש, לך טעות, זו לא זכותם להרוג מחבל שבא להרוג אותם זו חובתם !!! ויפה שעה קודם.
    ידע כל מחבל ברגע שלקח סכין, מטען , כלי נשק על גופו ויצא לחפש דם יהודי שדמו יישפך עוד בטרם יגיע ליעדו
    אני לא מוכן לשלוח ילד לצבא שישמש ברווז במטווח הסכינים של החמאס
    כתושב אשקלון המופגזת ( מי היה מאמין)כולי תקווה שתכנס לממשלה הרופסת הזאת ותשנה את מדניות הפתיחה באש כך שאפילו ולדימיר פוטין יראה עדין על ידך .. אני בוחר בך, בהצלחה.

  8. חתיכת בן זונה אתה .. שרתת בצבא יא מנובל רוצח ילדים אתה נצי בן זונה צאצי היטלר מנובל איפה הדימוקראטיה יא מסיט עזוב את חילינו בעבודתם הקשה לשמור על הגבול מנובל רפש חלאת אדם אל תסיט את החילים המסכנים האלה תן לצבא לעבוד חתיכת נצי בן זונה

  9. החלאה כמו יתר חבריו השתמטו משרות בצהל או נדחו עקב אי התאמה מסיבות אישיותיות. עכשיו הוא מחלק פקודות והוראות. .. יבוא יום ויתן את הדין על מעשיו בטוח לפני בורא עולם.

  10. תחפש לך קושי שינענייע אותך בגלל אנשים כמוך שונאים אותנו בכל מדינה בחוץ לארץ כל מה שקורה בארץ בגללכם

  11. בו גביר לא לבד. הציונות היא תנועה גזענית ופשיסטית. ראה איילת שקד.

  12. עברו הימים שצהל ידע לנצח. החמאס צוחק מאיתנו ועל כך עוד נשלם מחיר גם בגדה וגם מצד חיזבאללה. כאן מפרסמים רק תגובות של אנשי שמאל שחושבים שאוסלו היה מעשה גאוני וגם הפינוי מגוש קטיף.

  13. חתיכת זבל חלאה שמאלנית תהיה כפרה על בן גביר הגיע הזמן גם לטפל בכם בוגדים תהיה כפרה עליו נבלה ועל כל עם ישראל בקרוב נשלח את כולכם לפוטין שתנשקו לו את התחת או אולי אתה ערבוש מסריח מפיץ מחלות יש בשבילך תרופה כדור אקמול תשע

  14. בן גביר לך לעזאזאל יא חתיכת גזען ציוני. אתה רק תדאג לסכסוך ובלגן גדול במדינה . יא הרסני. אתה תגן על החיילים בבית העלמין .

  15. בן גביר צודק. מפירי ריבונות , מחבלים חוצי גדר , זורקי מטענים וכדומה יש לירות בין העיניים ולוודא הריגה!

    כל הכבוד לצהל.
    זן לא הפגנה אזרחית פנים מדינתית , זו תעדת טרור חוץ מדינתית וגעת בריבונות

  16. מפקדים זבל מפקירים את החילים איפו כל הבנים של המשפטנים צריך לעשות הפיכה לגאש את כל החלאות האלה

  17. מה ???? הגנרלים שלנו רוצים לשלוח את הילדים שלנו לבית המטבחיים? ואם הם פקודות פוליטיות, הגנרלים, אם הם צבאיים רציניים, מתפטר. לאן הם לוקחים את ישראל? עלינו לחזק את המצור על הימין ולהרחיק את התביעות ומקורביו מהממשלה. אנחנו חייבים גם להסיר את הידיים של השופטים מחיילינו.

  18. לא הבנתי: הוראות הפתיחה באש הן לירות רק מהקרסול ולמטה? למה, אלו שצובאים על הגדר הן בלרינות?

Back to top button