מבזקיםסוריה

דיווח: מצבור נשק עצום ישראלי-אמריקני נפל בידי הצבא הסורי

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" פרסמה אמש (חמישי) כי מצבור ענק של תחמושת ואמצעי לחימה נמצאו על ידי כוחות הצבא הסורי באזור הדרום במדינה. בדיווח נמסר כי "בין אמצעי הלחימה נמצאו כמויות גדולות של טילים אמריקנים וישראלים המשקפים את גודל התמיכה שניתנה על ידם לארגוני הטרור".

מקור רשמי מסר לסוכנות הידיעות "סאנא" כי "באמצעות מעקב הדוק של כוחות הצבא הסורי ובשיתוף התושבים אחר גורמי הטרור שפעלו בדרום המדינה, נמצאו כמויות של נשק כבד, בינוני וקל אשר הוחזק על ידי קבוצות טרור מתחת לאדמה באזור דרעא."

המקור ציין כי ארסנל הנשק שנמצא כולל טילי נ"ט אמריקנים מסוג טאו, טילי לאו ישראליים, עשרות טילי גראד ומקלעים כבדים בקוטר 14.5 מ"מ ו-PKC, רובים אוטומטיים, אקדחים, רובי צלפים, פגזי ארטילריה ומרגמות בקטרים שונים (60, 80 ו-120 מ"מ) וכמויות גדולות ומגוונות של תחמושת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין המקור כי "נוכחות אמצעי הלחימה של ארה"ב וישראל בידי ארגוני טרור, היא ראייה לטיב היחסים ביניהן לבין הטרוריסטים. אודות פעילות הצבא הסורי סוכלה עוד חממה להגן על הטרוריסטים. כוחות הצבא פעלו באזור הדרומי וסרקו בקפידה בין בתי התושבים ובשכונות על מנת לוודא כי לא נותרו שרידים של מטעני חבלה שהוטמנו באזור ולאפשר לחיי האזרחים לחזור באופן מלא לשגרה ובבטחה."

צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"
צילום: סוכנות הידיעות הסורית "סאנא"

4 תגובות

  1. זה נקרה מר בטחון ביבי מבין כלום בבטחון אים זה היה קורא בממשלת המערך היתה יוצא להפגנות ומסית את כל המדינה ותראה מה אתה עושה הבטחון של המדינה חשוב לך כמו השלג דאשתקד למה שלו תעשה טובה לעם ישראל ותעוף לנו מהעינים מה דעתך ביבי

  2. איזה ראש ממשלה יש לנו?? הביטחון שלנו בתחת! הכי גרוע שהיה אי פעם. על איזה ביטחון הוא מדבר? הוא חי איתנו באותה מדינה??? כנראה שלא! הוא חי במדינת בלפור, שם הכל ורוד…. יגיע היום שכל ארסנל הנשק הזה יחזור אלינו וכמובן שלא במשלוחים אלא בירי מאסיבי על ערי ישראל. ראש הממשלה שלנו אידיוט ומושך את כל העם אחריו כמו חמורים. מתפלל כל יום בשביל המשך קיומו של העם הזה שביבי לא ימשיך להיות ראש הממשלה אחרת, אבדה תקוותינו!!!

Back to top button