חדשות הארץמבזקים

נתניהו וגנץ הודיעו: לא נהיה שרים זה בממשלתו של זה

השר גלעד ארדן פרסם הערב (שבת) הבהרה בעמוד הטוויטר שלו וכתב כי "בעניין ה״כותרת״ שעשו מדבריי בערוץ 13: אמרתי בצורה הכי חדה וברורה, שאם תוטל עלינו הרכבת הממשלה, הליכוד יקים ממשלה קודם כל עם גוש הימין! רק אחרי שתקום קואליציית ימין, כל מי שיקבל את קווי היסוד של ממשלת הימין, אינו פסול מלהצטרף. ברור שבני גנץ אינו מועמד מועדף לשר בטחון!".

השר גלעד ארדן. צילום: "המגזין בערוץ 13"

נתניהו אמר הערב בתגובה לפרסומים בעניין זה כי "בני גנץ שתומך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן, שתומך בעקירת 90 אלף מתיישבים, שהתנגד לבניית הגדר שהקמתי בגבול מצרים ובלמה כליל את ההסתננות לישראל, שתופר עלילות דם נגדי ושקורס תחת לחץ של קמפיין בחירות – לא יהיה שר ביטחון בממשלתי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בני גנץ עצמו הגיב אף הוא וציין כי ""נתניהו לא יהיה שר האוצר בממשלתי. הוא יפסיד בבחירות ויילך להתייצב בפני שלושת כתבי האישום שלו ובפני החקירה שהפרקליטות פותחת בפרשת הצוללות תמורת עמלות".

שר האנרגיה יובל שטייניץ (הליכוד) התייחס בתוכנית "המטה המרכזי" עם אילה חסון לריצה של בני גנץ לראשות הממשלה ואמר: "אני מניח שהשאיפה הבסיסית של גנץ הייתה להיות שר ביטחון, או שר תחבורה בממשלת נתניהו והוא נסחף. היו בעבר מקרים של אנשים שהציגו מועמדות לראשות הממשלה אבל ידעו שאין להם את הניסיון".

צילום: "המטה המרכזי" עם איילה חסון

Back to top button