מבזקיםפוליטי / מדיני

גבאי: "כואב לראות שבכחול לבן הרימו דגל לבן"

יו"ר העבודה, אבי גבאי אומר היום (שני) כי "כמו רבים אחרים במחנה השינוי כאב לי לשמוע את גנץ אומר, בקולו שלו, שישב בממשלה של נתניהו לפני ואחרי שימוע ואפילו כשיתנהל המשפט של נתניהו."

גבאי הבהיר כי "אי אפשר לתקוף את נתניהו על שחיתות הצוללות ועל הבוטים ולשבת בממשלה שלו. ככה לא עושים שינוי וככה לא מנצחים בחירות. אנחנו במפלגת העבודה מחוייבים לשינוי ומתחייבים שלא לשבת בממשלה של נתניהו. לא לפניי, לא אחריי ולא במהלך משפט."

גבאי הדגיש כי "רק קול למפלגת העבודה הוא קול בטוח לשינוי, לדרך ולנבחרת הכי טובה בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

30 תגובות

  1. אבי גבאי דפוק על כל הראש שאין לו ביבי לא יתן לך לכנס לממשלה שלו אז הענין נסג אין גבאי וגם אל תשכח לריח לביבי את התחת אידיוט טמא

  2. פשוט בדיבורים שלא נישמע אוכל חינם אורגינל אני הייתי אני חושב אני הייתי אני הייתי אני הייתי רק אני יכול להיות כלום אני במקומו לא הייתי מדבר יותר איך אתה לא מתחבא בושה וחרפה ערסת את כל המפלגה רציתה להרים קרן ולהכניס גול לבד בסוף יכנסת גול עצמי

  3. גבאי ניכנס כבר ניכנס לפרנויה למה יום שלישי ביבי ממשיך להיות ראש הממשלה בנימין נתניהו וגבאי הולך לסדר סחורה אצל רמי לוי

  4. העיקר אתה גבאי לא יכול להיות ראש ממשלה זה מה שאני רוצה אתה יודע רק אני ואני ואני ואני ואני ואני ואני ואני אתה מדבר כאילו שאתה מספר סיפורים לילדים בגן אתה לא יכול להיות ראש ממשלה לא אתה ולא לפיד ולא גנץ אתם יכולים רק לסדר סחורה במדפים של רמי לוי

  5. ברגע שתקף את מפלגת הגנרלים קפץ ל14 מנדטים! עד לאחרונה הם שתו לו את כל המנדטים והוא תקף את נתניהו במקום לתקוף את מי שלקח לי את המצביעים. 14 מנדטים מתוך ה24 שהיו לעבודה הלכו לגנרלים שבסוף ישבו עם הליכוד. מזל שנזכר ברגע האחרון.

  6. לא לאמין, הבן אדם שהרס את מפלגת העבודה בא להרוס ללפיד. תזכיר לי כמה מזרחים פיטרת מבזק?

  7. אין סיבה בכלל לבחור במפלגת העבודה שכל מה שיש להציע לעם זה שלום עם פלסטינים שהם בכלל לא רוצים שלום איתנו כי אבו מאזן משבח ונותן משכורות לשהידים! העבודה תומכת רק בקרובים אליהם ועל מוסלמים! בקיצור אין להם מה להציע לעם היהודי!!!

  8. עושה עצמו צדיק!
    ברגע שיפתחו לו את התיקים של בזק מחדש
    הוא יפסיק להתעסק עם תיקים של אחרים,
    תראה לנו מה אתה מסוגל לעשות,ולא את מי אתה רוצה להפיל.די לשאוב מנדטים על חשבון
    אחרים.

  9. מפלגת העבודה תהייה שותפה באם כחול לבן (הציבור השפוי) לא תצליח להרכיב הממשלה היות והעבודה ומר"צ (בשעתו גם יש עתיד) לא הבינו והשכילו כבר לפני שנתיים (וכתבתי להם כל הזמן) לראות התמונה שבה מדינת ישראל שרויה ורק קידשו את המפלגות ולא את הציבור השפוי הדרך הייתה להתפרק מהפלנגות ולהקים מפלגה אחת שתסלק אחת ולתמיד את משפחת המלוכה
    העיקר מפלגת העבודה מתלוננת "שותים" לנו מנדטים אבל היא מספיק מבינה שהיא עצמה מפלגת העבודה "שתתה" לציבור את התקוה

  10. עדיף להשפיע מהקואליציה מאשר להפקיר אותה בידי החרדים. גנץ צודק בהכרזתו לשבת אפילו עם ביבי. שותף פוליטי יכול להשפיע ולתקן דברים כשהוא בקואליציה. באופוזיציה אפשר רק לילל ולנסות לשים מקלות הגלגלים. יותר ממרץ.

  11. כשמפלגת העבודה שלטה בראשות רבין ואחר כך ברק,המחבלים חגגו,אוטובוסים במרכזי הערים התפוצצו מדי יום. זה מה שעלול לקרות אם בנימין נתניהו לא יהיה ראש ממשלתנו.
    לכן חובה לשבח אותו .

  12. זה מעיד על חוסר בטחון בדרך (אה רגע יש דרך)? הקיצר העיקר לקבל כיסא…

  13. פשוט לא צריך לתקוף אותו על שחיתות שלא היתה ועל בוטים שכולם משתמשים בהם וממילא אפשר לשבת בממשלה שלו.
    רק מי רוצה את גנץ בממשלה כלשהי?
    ומכל כתבי האישום לא יצא בסוף שום דבר גם אם יחליט היועמ"ש להעמיד לדין את נתניהו.

  14. תתעוררו! תפסיקו לשקר לעצמכם, גם אתם יודעים ביבי ראש הממשלה הבא אז תתחילו לשקול מילים לפני שתתחילו לפספס כסאות.

  15. גבאי דביל.
    של נעליך מעל רגליך כשה אתה מזכיר את השם ביבי נתניהו חתיכת אפס מאופס.

  16. בתקווה שעם ישראל , יעבור את חג הפסח , בשלום ; ולמרות השוני הרב בהשקפות ; יבין עד כמה חשוב שיפתח מודעות , שאפשר להתקיים ולחיות ביחד בשלום ; מכיוון שיש מספיק מדינות , שממתימות לשעת כושר ; ממתינות שהיהודים יריבו ביניהם , ויעשו עבורן את מלאכת ההשמדה , ואז את מי שנותר ; יזרקו אותם בקלות לים .

  17. יש לי את התחושה שמפלגת העבודה רוצה יותר בניצחון כחול לבן מכחול לבן עצמה. כי הגנרלים רוצים לשבת בממשלה ולא משנה של מי. הם לא באו לעבוד בכנסת- עובדה בוגי פרש מהכנסת שפוטר ממשרד הבטחון

  18. הבעייה שלך ושל גנץ וחבורתו שפרט לשינאה לביבי , אתם שניכם ריקים מתוכן. אין לכם שום דבר למכור לציבור. ולכן נתניהו עדיף!!!!!

  19. גבאי הקטן מפזר סירחון בכל מקום שבו הוא נמצא הרסת את מפלגת העבודה לך הביתה ושב בשקט כל מילה שלך לא מוסיפה לך כבוד המכפיש הלאומי.

  20. אף אחד לא ישב בממשלה איתך. אתה לא רצוי אפילו בתוך המפלגה שלך. חבל לך להשלות את העם.עוד מעט תהיה היסטוריה

Back to top button