חדשות הארץמבזקים

משפחת גולדין: "נתניהו צריך להסביר בקולו מדוע הפר את ההבטחה"

משפחת גולדין התייחסה היום (שלישי) לפרסומים הבוקר על שיחות המתקיימות בין ישראל לחמאס בתיווך מצרים בנוגע לעסקה על חילופי שבויים ואמרה כי "תחת הקדנציה של הממשלה הנוכחית למדנו על בשרנו שכאשר מתפרסמים דיווחים בתקשורת זה אומר שלא קיים הסכם להשבת הבנים הביתה ושוב פעם הממשלה החמיצה הזדמנות."

הם ציינו כי "מאז שבננו הדר נחטף למנהרה על ידי חמאס ומוחזק בעזה ממשלות ישראל מפספסות אפשרויות רבות לשנות את המשוואה – ללחוץ את חמאס ולהגיע להסכם חילופי השבויים הטוב ביותר שנחתם עם האויב."

לדברי משפחת גולדין, "מה שאנו רואים לנגד עינינו בימים האחרונים הוא כניעה נוספת של נתניהו והקבינט לחמאס – הרחבת אזור הדיג והגדלת כספי הפרוטקשן ל-40 מיליון דולר הם ההוכחה שהפרסומים הבוקר הם ספין בחירות שמשחק ברגשות של משפחות הבנים. ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו צריך להסביר בקולו מדוע הפר את ההבטחה שנתן למשפחות שלא תהיה כל הסדרה מול החמאס בלי השבת הבנים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום שישי האחרון למעלה מ-200 אנשים השתתפו באירוע השבועי של ״מסדר הדר״ למען השבת החיילים והאזרחים מעזה. האירוע, שהתקיים בפעם ה-49 ברציפות, נערך ברחבת הסינמטק בשדרות והשתתפו בו משפחת גולדין, ח״כ חיים ילין (העבודה), ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ (איחוד הימין), מועמדת כחולבן עו״ד מיכל קוטלר, מועמדת איחוד הימין עידית סילמן.

פרופ׳ שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס בעזה, מתח במהלך האירוע ביקורת נוקבת על הממשלה היוצאת ואמר כי "ראש הממשלה, השרים היושבים בקבינט וגם קברניטי מלחמת צוק איתן כשלו במשימה להחזיר את הדר ואורון הביתה. כל מי שמגיע לעוטף ורואה את צה״ל פרוס עם כוחות גדולים צריך להבין שהמלחמה לא הסתיימה כי ההנהגה בממשלה ובצבא לא החזירו את החיילים משדה הקרב. נתניהו מדבר עכשיו על הסדרה קטנה, אבל גם הוא יודע שאת החיילים והאזרחים אפשר להחזיר אם הנושא הזה יהיה בראש סדר העדיפויות ויוצב כתנאי שמצרים תשים מול חמאס. אם זה יקרה, החיילים והאזרחים יחזרו עוד לפני הבחירות".

7 תגובות

  1. במלחמה כמו במלחמה יש פצועים ויש לצערנו הרוגים ונעדרים. לא יכול להיות מצב בו משפחות ישבשו את סדר היום של מדינה שלמה ויבקשו לחזור על אותה טעות שעשינו עם גלעד שליט. מקווה מאוד שלא יקרה דוב. כן, צריכים לעשות כל שביכולתנו להשיב את הבנים לקבורה בישראל אבל, לא בכל מחיר.

  2. במלחמה כמו במלחמה יש פצועים ויש לצערנו הרוגים ונעדרים. לא יכול להיות מצב בו משפחות ישבשו את סדר היום של מדינה שלמה ויבקשו לחזור על אותה טעות שעשינו עם גלעד שליט. מקווה מאוד שלא יקרה דוב. כן, צריכים לעשות כל שביכולתנו להשיב את הבנים לקבורה בישראל אבל, לא בכל מחיר.

  3. המשפחה הזו עם כל הצער, עושה כל שביכולתה להפיל את ראש הממשלה ופועלת נמרצות עבור כחול לבן. התנהגותם בזויה.
    חשוב לציין כי אינני תומך של ביבי וגם אינני בוט

  4. עם כל הצער , זה מקומם כשהורים משתמשים עם נופלים ונעדרים לצרכים פולטים .

Back to top button