חדשות הארץמבזקים

היועמ"ש על ה"בוטים" של הליכוד: "אין בידי ראיות לתעמולה אסורה"

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הגיב היום (שלישי) לבקשות שהגישו כחלו לבן, יש עתיד וחוסן לישראל ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21, להוציא צו המורה לליכוד להימנע מלממן או להפעיל חשבונות ברשתות החברתיות ובמיוחד להימנע מפרסום תעמולה אסורה באמצעות חשבונות אלה. זאת, בעקבות דו"ח ופרסום עיתונאי שממנו עולה לטענתן כי מדובר ברשת תעמולה הממומנת ומופעלת ע"י הליכוד.

בתגובת היועץ המשפטי לממשלה נאמר, כי במישור המשפטי, הרי שבהתאם לחובת ההזדהות שבחוק הבחירות (דרכי תעמולה), כפי שפורשה ויושמה החלטת יו"ר ועדת הבחירות גם ביחס לפרסומים באינטרנט, על פני הדברים חלה חובת זיהוי ככל שגורם מפלגתי מפעיל חשבונות משתמש ברשת טוויטר לצורך פרסום תעמולת בחירות.

עם זאת, בכל הנוגע לשאלה האם העתירה דנן מבססת ברמה הנדרשת את הנטען במסגרתה, כי מתבצעת בפועל תעמולת בחירות באמצעות חשבונות ברשתות החברתיות, במימון הליכוד, ללא זיהוי כנדרש – הרי שהיבטים עובדתיים וראייתיים אלו אינם בידיעת היועץ המשפטי לממשלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
היועמ"ש, עו"ד אביחי מנדלבליט. (צילום: דוברות משרד המשפטים)

תגובה אחת

  1. אין בידך ראיות? דווקא ניראה שכן,מה שמנחה אותך האים זה יזיק לך בעתיד להגיע לבית משפט לסדק או לא , במיקרה איתמר בן גביר פיתאום ישנם ראיות,מכרת את כולם ואת המדינה בשביל עתידך,יום כיפור הרבה סליחות והרבה חשבון נפש לעולם הבא שלך, חוץ מזה גם את העולם הזה היפסדת לא תגיע לבית משפט לסדק,בתור אדם דתי אתה בטח מכיר את המשפט רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

Back to top button