חדשות הארץמבזקים

נשיא ברזיל: מתחייב להמשיך ולפעול לאחווה בין ישראלים לברזילאים

במסגרת ביקורו בישראל, נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו נטע היום (שלישי) עץ זית בחורשת האומות של קק"ל שהוקם שנת 2003 בלב יער ירושלים. בביקורו הרשמי הראשון בישראל כנשיא ברזיל, זכה בולסונארו להמשיך את המסורת הארוכה במסגרתה מגיעים מנהיגי העולם לחורשת האומות כדי לטעת עץ זית אשר מסמל שלום, שותפות ואחווה.

סגן יו"ר קק"ל, ארנון פלמן אמר באירוע הנטיעה לנשיא ברזיל: "אני מקווה שהעץ שנטעת כאן באדמת ירושלים, יחד עם נציגות הסחר שפתחת בבירת ישראל הם רק ההתחלה. יחד, אפשר רק לדמיין לאילו גבהים ניתן להגיע, עכשיו כשיש לנו ידיד אמת כנשיא ברזיל. אני מקווה ומאמין שביקורך כאן פותח פתח לשיתופי פעולה נוספים, הפוטנציאל לשני העמים הוא עצום".

נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו: "זה כבוד גדול ורגע מאושר עבורי לשתול היום עץ זית בשם ברזיל בחורשת האומות. העץ מסמל שלום, ידידות ושפע, דברים שאנחנו צריכים לקדם ביחסים בין המדינות שלנו. הביקור שלי, כמו השתיל הזה, מסמל התחלה חדשה של שיתוף פעולה בין העמים שלנו – מעכשיו נהיה קרובים יותר ויותר. אני מתחייב להמשיך ולפעול לאחווה בין ישראלים לברזילאים, ומקווה שהקשר בין המדינות יפרח ויצמח כמו השתיל הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רפי בן חקון, מערך הסברה קק"ל

Back to top button