מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "אם זה נמשך כך, אנחנו מפסידים את הבחירות"

בחדשות 12 פרסמו הערב (שלישי) הקלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבה סגורה שקיים במטה הליכוד עם תומכים, בו נשמע כשהוא מפציר בהם לצאת מהשאננות ולפעול על מנת לגייס כמה שיותר מצביעים, "אני רואה בימין, בליכוד, שאננות – המספרים מוכיחים את זה". לא רק שלפיד וגנץ מנצחים אותנו בסקרים כרגע, יש להם פער של עוד כמה אחוזים שיבואו להצביע, חד וחלק. אם זה נמשך כך והליכודניקים לא יוצאים להצביע, אנחנו מפסידים את הבחירות".

נתניהו אף אמר כי "ריבלין רק מחפש תירוץ – פער של שניים, שלושה, ארבעה, חמישה מנדטים – והוא יפיל את זה על גנץ. זה מה שיהיה פה".

מלשכתו של נשיא המדינה השוהה בביקור ממלכתי בקנדה נמסר: "זהו ניסיון נוסף להטיל דופי בשיקול הדעת של נשיא המדינה באשר למימוש סמכותו החוקית. גם הפעם, נשוב ונבהיר כי הנשיא יקבל את החלטתו כלשון החוק וכרוחו, כפי שעשו כל נשיאי ישראל בעבר. זהו ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות. נשיא המדינה לא יתפתה לדברי חנופה, ולא ירא ממתקפות שכאלה, החוזרות ונשנות באופן חסר אחריות ומונעות משיקולים פוליטיים ציניים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש הממשלה נתניהו ונשיא המדינה ריבלין. צילום: לע"מ

3 תגובות

  1. החשוד שלנו, כהרגלו, מטנף כל מי שלא מלקק לו ומתחנף אליו כמו מירי רגב, כולל את הנשיא. זה ראש פשע שמואשם על ידי כל רשויות החוק במרמה ושוחד בעשרות מיליונים. לך לבית המשפט ותוכיח שם שלא היה כלום.

Back to top button