חדשות הארץמבזקים

"נחצה קו אדום – חדל אש על מערכות השלטון והביטחון"

"המתקפות האחרונות על הרמטכ״ל לשעבר בני גנץ, המטילות דופי בכשירותו מהוות פגיעה בביטחון ישראל" אומרים בתנועה "מפקדים למען ביטחון ישראל".

הם מציינים כי "גנץ האיש אינו זקוק להגנתנו, והנושא אינו אישי. מדובר בפגיעה במוסד הרמטכ"לות ובאמונו של כל חייל – וכל אם ואב השולחים את ילדיהם לשירות להגנת המולדת – באיכות הפיקוד בצה"ל."

לדברי התנועה, "חציית קו אדום זה ע"י גלריה רחבה של פוליטיקאים ודובריהם, מהווה חוליה בשרשרת של הכפשות שיטתיות של מוסדות המדינה: הצבא והרמטכ"ל, המשטרה והמפכ"ל, הפרקליטות והיועמ"ש, מערכת המשפט והבג"ץ – הכל כדי לקושש קולות ומתוך אינטרס מפלגתי או אישי צר. שחיקת ערך הממלכתיות פוגעת בחוסנה של מדינת ישראל ובאמון הציבור במערכותיה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

עוד אמרו כי "אמון הציבור בצה"ל ואמון הפקודים במפקדיהם עומדים בבסיס עוצמתנו הלאומית. כל פגיעה בערכים אלה מאיימת לשחוק את החוסן הלאומי. מאות חברי תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' קוראים לפוליטיקאים מכל גווני הקשת: חדל אש על מערכות השלטון, מערכת הביטחון, ולוחמי העבר וההווה על הגנת המדינה!"

"מפקדים למען ביטחון ישראל' היא תנועה לא מפלגתית של בכירי מערכת הביטחון בדימוס המונה 286 מפקדים בכירים לשעבר מצה"ל, שב"כ, המוסד ומשטרת ישראל המאוחדים במשימה להבטיח ישראל חזקה, דמוקרטית ועם רוב יהודי מוצק לדורות. יוזמות ביטחוניות-מדיניות אשר גובשו ע"י חברי התנועה הוצגו בעבר ומוצגות גם בימים אלה לציבור ולמקבלי ההחלטות.

2 תגובות

  1. קשקוש גנץ אינו רמטכ"ל.הוא אזרח שטוען לראשות הממשלה. לדעתו הוא כשיר לכך רק משום שהיה
    חייל.עם חשיבה של מפקד צבאי .אוי לנו אם נראה בכל מפקד צבאי תחליף למנהיגות.

  2. מערכת הבחירות הנוכחית היא הבזויה ומלוכלכת בתולדות מדינת ישראל הגיע הזמן להפסיק את מחול השדים ההזוי הזה.

Back to top button