חדשות הארץמבזקים

רוני אלשיך על דוח המבקר: "להד"ם ענק"

באירוע "המוסדיים" של TheMarker ואקסלנס הכחיש מפכ"ל המשטרה לשעבר את ממצאי הדוח שקבע כי ההתקשרות עם חברת הממד החמישי הייתה פסולה. "אשמח אם יהיו מפלגות שהאג'נדה שלהן תהיה מניעת שחיתות", הוסיף.

מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, הכחיש היום (רביעי) את ממצאי דוח מבקר המדינה, שמצא כי התקשרות המשטרה עם חברת הממד החמישי הייתה פסולה. "בעוד שבוע אהיה מוכן להתייחס, אני לא רוצה להיות בתוך מערכת הבחירות, אבל להד"ם ענק", אמר אלשיך באירוע "המוסדיים" של TheMarker ואקסלנס בקומה הרביעית בתל אביב.

באשר למלחמה בשחיתות, המפכ"ל לשעבר אמר כי יש צורך לעסוק במניעתה ולא רק באכיפה. "המבחן של משטרה הוא הורדת כמות העבירות, לכן המשטרה לא יכולה להשתבח בכתבי אישום. המענה הוא מניעתי. נכון שעושים אכיפה, כי אם אין אכיפה אין הרתעה והרתעה מייצרת מניעה, אבל קודם כל מניעה", הסביר אלשיך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו צריכים בכל פרשה של שחיתות למצות את התובנות כדי לסכור את הפרצות ואני אשמח שיהיו מפלגות שזו תהיה האג'נדה שלהן, לשמוע באופן פוזיטיבי מה יכול היה למנוע", הוסיף המפכ"ל לשעבר. "אני לא מכיר חקירה אחת של המשטרה שאין בה תובנות מה אפשר לעשות כדי למנוע. כשיש דינמיקה של למנוע, נכון שיהיו עבריינים, אבל כשאתה כל הזמן מקרר את הפרצות לוקח זמן למצוא פרצה חדשה".

צילום: דור נבו

8 תגובות

  1. מה הוא חשב שאין את יום המחר?ממשלת ישראל היא רפיסה אחת גדולה,אחרת איך ניתן להסביר מפכ״ל כזה?

  2. רוני לך ללקק. את התחת של כל השמאל שמווק. כי אתה נראה כמו זי?-.!👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺🤑🤑🤑🤑🤑

  3. שמן בלון 🤑עוף לנו מהעניים אתה הפושע. מה אתה מהשב"כ גם יעקב פרי היה בשב"כ. כל הנוכלים אם מהשב"כ ומה משטרה.!

  4. נשארת לואי דה פינס למרות שעזבת את אורוות המשטרה….. אתה גם גורר אחריך את חוש הריח המפותח שלך לשקרנים…….אז עכשיו גם מבקר המדינה שקרן…….מעניין כמה קבלת עבור ההרצאה המלומדת שלך מ…דה מרקר ??.

  5. דבריו של רמאי ומושחת מוכח. אחרי הבחירות יחקרו אותו. אלשייך מקומו בכלא.

Back to top button