חדשות הארץמבזקים

"אנחנו משלמים למהנדסים בעזה וברשות פי חמש מהשכר הממוצע"

באירוע "המוסדיים" של TheMarker וקסם מבית אקסלנס דיבר איל וולדמן על התועלת הגדולה שבפעילות בשטחי הרשות הפלסטינית. "אף אחד לא יודע שלא יפציצו את המשרד שלנו, אבל זו לא הגישה הנכונה. הגישה היא בוא נמנע את השיגורים על ידי שלום ולא מלחמה", אמר וולדמן

מנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן, הדגיש היום (רביעי) את התועלת שבפעילות בשטחי הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון ובעזה. "אין סיבה שהפוליטיקאים יהיו אלה שיכתיבו לחברות איפה להעסיק. בא אליי שר ביטחון לשעבר ושאל 'למה אתה הולך לעזה?' אמרתי 'רק את הבניינים שלנו אל תפציצו'", סיפר וולדמן באירוע "המוסדיים" של TheMarker וקסם מבית אקסלנס בתל אביב.

"עברנו ארבע מלחמות תוך שאנחנו ממשיכים לעבוד", הוסיף מנכ"ל החברה הישראלית שנמכרה לאחרונה ב-6.9 מיליארד דולר. "לא ויתרנו על יום עבודה, כולל ביום האדמה, כי אצלי הפוליטיקה לא נכנסת. המטרה שלנו היא לאפשר לעזתים לחיות בצורה הכי טובה. אף אחד לא יודע שלא יפציצו את המשרד שלנו, אבל זו לא הגישה הנכונה. הגישה היא בוא נמנע את השיגורים על ידי שלום ולא מלחמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בעזה החמאס מודע לחלוטין שיש חברה ישראלית שמעסיקה. אמרנו 'אם אתם לא אוהבים נצא', אמרו 'תישארו אבל בשקט'. השכר שאנחנו נותנים למהנדסים בעזה וברשות זה פי חמש מהשכר הממוצע. זה מאוד טוב. אין לי בעיה ללכת לצבא ולהיכנס לעזה עם כוח צבאי, הקם להורגך השקם להורגו. עם זאת צריך להמשיך לחתור בצורה עקבית במעשים לשלום. מי שלא מאמין בזה יש לו בעיה".

מנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן. צילום : דור נבו

תגובה אחת

  1. מצד יפה מאוד לתת להם עבודה. אבל צריך לדעת אם השכר בישראל מתגמל. ובנוסף צריך להבין ולגרום להם לאהוב אותך כיהודי. ולא כמו במפעלים בישראל שהם עודים ולאחר מכן דוקרים אותך. צריך שיאהבו מאוד ויעירכו אותנו בישראל

Back to top button