מבזקיםפוליטי / מדיני

איילת שקד, ערה? בני גנץ, ער?

4 ימים לפני הבחירות הטלפונים של כל הפוליטיקאים והמועמדים לכנסת נחשפים והציבור הישראלי יוכל לשאול אותם כל שאלה שעולה על רוחם. תנועת מפקדים למען ביטחון ישראל מעודדת לשאול שאלות בנושא-סיפוח.

רוצים לדעת מה גנץ ולפיד חושבים על סיפוח מיליוני פלסטינים לישראל? תשאלו אותם בעצמכם-רגע לפני שאזרחי ישראל הולכים להצביע בקלפי, מפקדים למען ביטחון ישראל מזמינים אותם לשלוח הודעת וואצאפ אישית לבכירי הפוליטיקאים בארץ והמעומדים לכנסת הבאה ולשאול אותם ישירות על עמדתם בנוגע לסיפוח יהודה ושומרון.

"הציבור צריך לדעת את האמת והפוליטיקאים צריכים להפסיק להשתפן" אמרו בתנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תנועת ״מפקדים למען ביטחון ישראל״ השיקה היום, (חמישי), אתר אינטרנט חדש שמאפשר לאזרחי מדינת ישראל לשלוח הודעת (מסרון) ברשת הווצאפ לבכירי הפוליטיקאים בישראל, שרים, חברי כנסת ומועמדים לכנסת הבאה ולשאול אותם מה עמדתם בנושא הסיפוח של שטחי יהודה ושומרון לישראל.

בין נבחרי הציבור שניתן לשלוח להם הודעת ווצאפ הם: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר גלעד ארדן, משה פייגלין-זהות, השר נפתלי בנט והשרה איילת שקד, אבי גבאי- מפלגת העבודה, השרים יואב גלנט, ישראל כץ והשר משה כחלון. עוד ברשימה: המועמדים לראשות הממשלה בני גנץ ויאיר לפיד ועוד ועוד.

"אנו קוראים לכל ראשי המפלגות הציוניות להביע עמדה ברורה נגד תוכנית הסיפוח ובעד מדינת ישראל" אומרים היום בתנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל'.

תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' נמצאת בימים אלה בקמפיין רחב, שנועד לחשוף את תכנית הימין הקיצוני לסיפוח מיד אחרי הבחירות ואת הסכנות האורבות למדינת ישראל אם יתממש חזון הבלהות של הימין הקיצוני. אם לא ייבלם עכשיו מהלך הסיפוח, נתעורר לישראל אחרת, ללא רוב יהודי מוצק ועם כל ההשלכות הביטחוניות והאחרות של שילוב מיליוני פלסטינים.

70% מהציבור היהודי מתנגד לסיפוח באופן נחרץ ותומך בתכניות להיפרדות מהפלסטינים, זאת לפי סדרת סקרים שנערכו במספר מכונים בשנה האחרונה בהזמנת מפקדים למען ביטחון ישראל את הפוליטיקאים מהימין הקיצוני עמדת הציבור לא מעניינת, הם מכריזים מעל כל במה על כוונותיהם לסיפוח כבר בממשלה הבאה. והיתר? פשוט שותקים!!!

אנחנו צריכים להאמין שהימין הקיצוני הבטיחו ויקיימו ואנחנו צריכים לפעול עכשיו כדי לעצור את השיגעון הזה, שימיט על כולנו אסון. עלינו לעמוד כחומה בצורה כנגד קומץ ימני קיצוני, הפועל ללא מנדט מהציבור ובניגוד מוחלט לעמדתו, המגייס תחת לחץ פוליטיקאים ובאמצעותם חותר לקבוע מציאות אימים הכוללת מיליוני פלסטינים בקרבנו.
התנועה קוראת לציבור הישראלי להתעורר ולדרוש מכל פוליטיקאי ובוודאי מאלה הרואים עצמם מועמדים לראשות הממשלה לומר באופן ברור וגלוי את עמדתם בנושא הסיפוח. "הציבור צריך לדעת את האמת והפוליטיקאים צריכים להפסיק להשתפן" אמרו בתנועה.

'מפקדים למען ביטחון ישראל' היא תנועה לא מפלגתית של בכירי מערכת הביטחון בדימוס המונה 286 מפקדים בכירים לשעבר מצה"ל, שב"כ, המוסד ומשטרת ישראל המאוחדים במשימה להבטיח ישראל חזקה, דמוקרטית ועם רוב יהודי מוצק לדורות. יוזמות ביטחוניות-מדיניות אשר גובשו ע"י חברי התנועה הוצגו בעבר ומוצגות גם בימים אלה לציבור ולמקבלי ההחלטות.

4 תגובות

  1. 1 "היפרדות מהפלשתינים" זה השם המכובס למדינה פלשתינית בלב הארץ – אנחנו לא טיפשים כמו שאתם בטוחים. 2 "הקומץ הימני הקיצוני" הנו רוב העם לפחות עפ"י הסקרים. 3 אם כל כך חשוב לכם רוב יהודי למה להשאיר את המסתננים ??? – "אולי "חשוב לכם ( השמאל ה"לא מפלגתי" ) שלא תהיה מדינה יהודית

  2. כל פלצן מלך .מפקדים למען .יש אזרחים מרביתם היוא חיילים חלקם אנשי היטק בכירים.חלקם אנשי אקדמיה. מי אתם פלצנים למען מה?

Back to top button