מבזקיםפוליטי / מדיני

"חמאס קובע את סדר יומה של המדינה, יורה טילים ומקבל צ'ופרים"

יו"ר מפלגת "כחול לבן" בני גנץ נשא הערב (חמישי) דברים בכנס שהתקיים בתיאטרון הקאמרי ואמר: "ראשית אני רוצה לומר תודה גדולה בשמכם, בשמי ובטח בשם כל עם ישראל לכל הארגונים הביטחוניים שבזכות עמלם לאורך שנים, זכינו להביא את רס"ל זכריה באומל ז"ל לקבורה בישראל."

גנץ הוסיף בהמשך דבריו כי "אנחנו נמצאים ממש לפני קו הסיום של מערכת הבחירות הזו. ללא ספק אחת ממערכות הבחירות הקריטיות ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. דברים מאוד כבדים ומאוד משמעותיים מונחים על כף המאזניים: מצבה האסטרטגי והביטחוני של מדינת ישראל מול החמאס, מול חיזבאללה, מול איראן, מול ארגוני טרור רבים ושאלת הביטחון היא שאלה מאוד מהותית ומאוד כבדה. על כף המאזניים מונחת גם הזהות שלנו כחברה סולידית ומאחדת או חלילה כחברה קרועה, משוסעת, מפולגת לשבטים ומדממת."

גנץ התייחס בנאומו לתקופת נתניהו בשלטון ואמר, "מתוך היכרות עם נתניהו והבנת מצבו המשפטי היה לנו ברור לחלוטין שעומדת להיות כאן מערכת בחירות מכוערת. ואמנם לצערי זה קרה. נתניהו הוכיח שיש לו כישרון גדול ביצירת מנגנון משומן של שקרים, עיוותים, הסתה והשמצות. כמובן, חברים, שעם ישראל ראוי למשהו אחר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר גנץ, "בנימין נתניהו אדם עם לא מעט זכויות, משתמש לצערי בכישרון שלו על מנת לעשות רע. הוא מתנהג כאדם רדוף, שלא מוכן לקבל את העובדה הפשוטה שהוא עתיד להיעלם מהחיים הציבורים ולהפסיק לתפקד כראש ממשלה. חברים, ראש ממשלה שמתייחס לאזרחים שלו כאנשים משעממים או חמוצים הוא ראש ממשלה שהתבלבל. הוא שכח שזה הוא שמשרת את הציבור ולא הציבור שמשרת אותו. ראש ממשלה נותן אישור למכור צוללות מתקדמות למצרים כשהוא מסתיר את זה משר הביטחון והרמטכ"ל זהו בבחינת מעשה חמור מאוד. ראש ממשלה שמשנה גרסאות וממציא סודות שלא היו ולא נבראו, לא ראוי לו להמשיך בתפקיד ציבורי."

גנץ הוסיף, "13 שנה נתניהו בשלטון והוא כבר לא נותן לנו דבר, הוא בעיקר לוקח. אחרי 13 שנים בשלטון, נתניהו זנח את הביטחון מהדרום ובדרום, חמאס קובע את סדר יומה של מדינת ישראל, יורה עלינו טילים ומקבל צ'ופרים בצורה של עשרות מיליוני דולרים במזוודות בכסף מזומן".

2 תגובות

  1. גנץ שהתחבר עם לפיד ,,,העלים אותו כל
    הקמפיין בחירות של כחול לבן ,,,העלים אדם (שבאמת לא ראוי להיות ראש ממשלה )שהגיע למערכת בחירות עם 7 ח״כ והשתלט על כל שקשור במערכת הבחירות ,,,
    יאיר לפיד ויעלון יעופו רגע אחרי שגנץ יהיה יו״ר האופוזיציה ,,,,
    גנץ אדם שלא עומד בדברו ,,,
    כפי שעשה לעובדים במימד החמישי

  2. לא יעזור גנצי

    אתה את הבחירות הפסדת
    למה?
    כי אתה לא חכם במיוחד
    אתה אפס מבחינה צבאית
    אתה מופרע נפשית
    אין לך שום מצע
    אתה מתעסק רק בהשמצת נתניהו

Back to top button