מבזקיםפוליטי / מדיני

אורן חזן התעמת עם סמיון: "שום דבר לא הכין אותי לשנאת החינם"

ח"כ אורן חזן פרסם לפני שעה קלה (שישי) סרטון בעמוד הפייסבוק שלו בו התעמת עם יו"ר מפלגת בט"ח, סמיון גרפמן, אושיית הרשת והפעיל החברתי שמתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-21.

סמיון אמר במהלך העימות עם ח"כ חזן "כשאני אהיה בממשלה לא יהיה חרדי אחד במדינה הזאת; הלכה לכלבים עם כל החרדים". חזן מודה שנותר המום מדבריו הגזעניים של סמיון, "מודה ששום דבר לא הכין אותי לשנאת החינם שיצאה לו מהפה. מפלגת צומת תמיד תשמור על עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל."

יש גם מי שמיהר להוסיף שורה בערך של סמיון גרפמן בוויקיפדיה ובה נכתב, "סמיון גרפמן הגזען הוא אושיית רשת, שחקן ופעיל חברתי ישראלי. הורשע בעבירות הלבנת הון בארצות הברית וריצה עונש מאסר שם. ובקרוב יורחק גם ממדינת ישראל על גזענות יתר". השורה כבר הוסרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו בעימות המלא.

בתגובה לסרטון שפרסם אורן חזן, העלה סמיון סרטון בו הוא מסביר כי לא התכוון לכלל החרדים אלא על קומץ מביניהם שלא משרת בצבא וכאלה שיורקים על בנות שמתלבשות באופן בלתי צנוע, "דיברתי עם אורן חזן על חרדים שלא משרתים בצבא. על חרדים שיורקים על בנות בלבוש לא צנוע וזורקים אבנים על חיילים ומכוניות בשבת. מבחינתי, אזרח שלא משרת בצבא, לא תורם לא מדינה ומתנהג בצורה הזו הוא לא יהודי", כתב סמיון.

50 תגובות

  1. בתור חרדית תתחילי להתפלל שלא נשפד אותך שנצא במלחמה נגדכם יא אוכלי חינם !!

  2. סמיון הכלב אל תקרא לנו חברים אתה לא בברית המועצות אנחנו לא חברים בתנועה הקומוניסטית
    לך לעזאזל עבריין מורשע ומצחין , מזלך שאורן חזן עוד בחור עדין
    אני הייתי שובר לך את הידיים והרגליים שלך
    תחזור לכלא זבל

  3. מה אתם כל כך מפגרים? הרי רואים שהסרטון ערוך. האמת אורן חזן אכזבת אותי בגדול עד שראיתי את הסרטון דיי הערצתי אותך אבל לעשות מעשה נבלה שכזה ולערוך סרטון בצורה כזאת? תתבייש לך. תעלה את הסרטון המלא בלי חיתוכים ובלי עריכות ונראה מה באמת היה שם

  4. פרצוף של זונה מה הפלא אחרי 5 שנים שותף לתא עם כושי חח
    שבע פעמים ביום בלט

  5. גואל נפש הסמיון הזה חרא של בן אדם 0 לא יהיה לי יותר צפייה אחת ממני זבל החרדים הם אחים שלנו יותר ממה שהוא

  6. סמיון אתה על הזין שלי ועל השפיכה שלי יבן שרמוטה אינעל רב רב רבק ערס

  7. אורן חזן טינופת גועלי בחור גזען ממדרגה ראשונה פסיכופט ואלים! בכל מקום שהוא הולך הוא רק יוצר בלגאן ואלימות וריבים הבחור חולה בראש!
    חייבת לספר לכם משהו… ביום שישי הוא בא לשוק רמלה וצילם את עצמו בוידאו (כמובן שהסיר מהעריכה את כל אלה שקיללו אותו וצחקו עליו לא כולל ערבים), בקיצור מה שהוא עשה שם פשוט היה בושה אחת גדולה. התחיל לריב עם הסוחרים הערביים בשוק ולהגיד להם שילכו לעזה ושהם לא שייכים למדינה.. אני התפתלתי מרוב בושה הוא אמר לסוחרים היהודים לא יהיה דו קיום בעיר שלכם אין דו קיום, מי אתה אורן חזן יא נרקומן חולה נפש? חתיכת גזען מסריח תתבייש לך אתה לא תמליח להרוס כל דבר טוב או דו קיום שקיים בערים מעורבות, אתה פשוט אדם מרושע ומכוער טפיייי עליך! תת רמה מהלכת!

  8. לך לקנות סומבררו שיהיה לך הרבה לאכול חי בסרט כל ילד יודע שחבורת הזבל לא יכולים להרכיב ממשלה

  9. סמיון אתה בושה לעם היהודי…
    חשבנו פעם שאתה בנאדם טוב עם ערכים..
    כולם ראו בסוף שטעו לגביך…
    תחזור לרוסיה אנשים כמוך לצערנו יש מספיק במדינה!
    אורן חזן אתה 10 שירבו כמוך בישראל..

  10. אתה מטומטם לא פחות מהגזען הזה ואם אתה חושב שאתה מספיק חכם כדי להיות יהודי אז תדע שחרא כמוך יגמור בכף הקלע

  11. אוי אוי אוי, מי שלא חי על פי ההלכה ומבקר חרדים אז הוא אוטומטית לא יהודי ושונא יהודים. כלומר, כפי שאני מבין מהמשתמע יהודי הוא לא זה שנולד לאם יהודיה אלא הוא זה שחי לפי הוראות הפעלה שנכתבו לפני אלפיים שנה. אגלה לכם סוד. גם אני שם את הקטנצ'יק הנימול שלי על ההלכה המפגרת הזאת ואוכל צ'יזבורגר עם בייקון בשבתות, ואני לא פחות יהודי מאלה שלא יכולים לגמור יום מבלי להתמזמז עם סידור תפילות.

  12. יבן זונה אתה תדבר על חרדים יכלב אתה יהודי בכלל מה אתה מבין על ישראל אתה רוצה לחיות טוב לך לרוסיה יתחת פה זה מדינת היהודים יהודים פירוש תורה והלכה ינקניק מי אתה שתשב בכלל בכנסת יכופר

  13. סמיון אתה בושה חשבנו שאתה איש נעים ונחמד אז אתה ממש לא דיבור של אפס

  14. מי זה חזן? זה שהיה סיפור עם האבא על הצבעות לא כשרות או מה היה? משהו יכול להזכיר לי ? זוכר משהו…לגבי הכלום אורן חזן? זה לכנסת? חחח בסטה בשוק לא היטתי נותן לו….

  15. אירוניה …אורן חזן מגלם את הגזענות לשמה !!! והכי מוזר הוא נופל על סימון !@ אגב סימון לא אמר שהוא שונא יהודים אך הגזען והשקרן מר חזן התעקש להכניס לו מילים לפה ולא הצליח לו @@@

  16. בגדול שניהם לא מעניינים ולא יעברו את אחוז החסימה. אבל חזן יה שפן קטן, על 4 שאלות פשוטות לא ענית בתכנית. מי שמפחד להגיד את דעתו ישב בבית בקדנציה הבאה.

  17. סמיון יבן זו.. תחזור לרוסיה מי אתההה בכלל תחזור לסרטונים ביוטיוב ישמן

  18. היתה לי סימפטיה בשביל הביבי פייס הזה. מה זה? להגיד שהוא יעשה טרנספר ליהודים? הוא אנטישמי אידיוט! ממש! והוא רוצה להגיע לכנסת. ברור, מקום עבודה טוב לכאלו.

  19. אני בעד להחזיר את כל הרוסים הגויים ואת אלה שעושים עצמם יהודים חזרה ומיד לחורים האפלים שלהם ברוסיהכולל הסמיון

  20. אחלה אורן חזן לא עושה חשבון לאף אחד פשוט אין בו פחד בחור גברי ואמיתי יישר כוח אורן.

  21. אורן חזן המום מזה ומהטימטום שהוא הוציא מעצמו וההיתנהגות שלו ושל המפלגה שהוא היה בה הוא לא המום?

  22. זה טריפה וזה נבלה. אבל לחשוב שחזן ישמור על עם ישראל ועל מדינת ישראל ?? נו באמת, הרי על הפה שלו הוא לא שומר. ובכלל לעולם אין לתת לחתול לשמור על השמנת. הוא יחסל אותה.

  23. סמיון במקום האחרון שאמרו מילים כאלו היהדות כמעט נמחקה אני בוש ונכלם שאתה קורא לעצמך יהודי חתיכת גזען עוכר ישראל אתה לא ראוי לכנסת ישראל…
    ותופתע עדיף שערבים יקבלו מנדטים ולא אתה כי הם ערבים וממילא שונאים אותנו אבל אתה חתיכת לוזר מושטן שרוצה להיכנס על תקן יהודי כדי לשנוא יהודים לא יקום ולא יהיה

  24. חזן יהודי יקר, סמיון הוא חזיר גזען שצריך לזרוק חזרה לסיביר,
    הלוואי שהיו הרבה אורן חזן,נים
    המדינה היתה נראית הרבה יותר טוב

  25. חתיכת זבל ככה אתה מדבר עם הייתה מדבר ברוסיה ככה
    פוטין היה תולה אותך יאשפה מסריחה
    אין לך טיפת בושה
    בקרוב יעיפו אותך מהמדינה ותחזור לחרה שמימנו באתה
    יאשפה טינופת להקיא עלייך
    ככה מדברים

  26. אוהבים אותך סמיון. אתה אמיתי, לא שקרן ולא צבוע. אתה עוזר לילדים, ללא תמורה. חסר אדם כמוך בכנסת

  27. נימט…
    השונא חינם היחיד זה חזן המגעיל הטיפש הבור והצבוע
    משחק אותה אוהב ישראל אוהב יהודים לא מתבייש ואומר לו שבגלל אנשים כמוהו הייתה השואה
    שילמד היסטוריה ויבין בדיוק למה קרתה השואה אנלפביט חסר שכל עם שגעון גדלות

  28. נו באמת , הזבלון המושתן הזה חזן מסתכסך ומפוצץ כל פגישה ואסיפת בחירות כשזה מגיע פתאום ל"יהדות" שלו. הסרסור והמהמר הזה בא ללמד אדם מלומד ושקול מה זה להיות יהודי….. פחחחחחחח , חזן נו באמת לא שמו אותך בפינה עם הפנים לקיר כדי שתשתוק ותעוף לנו מהעיניים?

Back to top button