מבזקים

אשכנזי: "הציבור מבין שיש אלטרנטיבה שלטונית. ננצח את הבחירות"

רא"ל במיל׳ גבי אשכנזי (כחול לבן) התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בגבעת שמואל בהנחיית העיתונאי יואב לימור ואמר "אנחנו מטר מהניצחון. הציבור מבין שיש אלטרנטיבה שלטונית. ננצח את הבחירות ונהיה המפלגה הגדולה".

אשכנזי התייחס לפרשת הצוללות ואמר כי "אישור מכירת הצוללות למצרים זו פגיעה בביטחון. נתניהו אמר בעצמו שלא אישר את זה ולפני שבועיים פתאום אמר ׳זה סוד׳. סוד ששר ביטחון ורמטכ״ל לא יודעים? לדעתי אלו אנשים שיודעים יותר סודות מראש הממשלה. אני רוצה ראש ממשלה שיאמר את האמת לציבור. אף אחד לא קרא לנתניהו בוגד".

גבי אשכנזי (כחול לבן). צילום: טל מנור

על האפשרות שנתניהו יקדם את ה"חוק הצרפתי" אם יבחר על מנת להתחמק מהעמדתו לדין אמר כי "אם החוק הצרפתי יעבור, אפשר להגיד שנגמרה הדמוקרטיה. זה יכשיר את העובדה שרק אדם אחד מעל החוק שיכול לעשות מה שהוא רוצה ויעביר מסר שלא כולם שווים לפני החוק. זה עיקרון חשוב שאם הוא ישבר, אני לא יודע מה השלב הבא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוגע למצב בעוטף עזה אמר אשכנזי כי "נתניהו היה אצל תושבי עוטף עזה? הלך להסתכל להם בעיניים? הלך והסביר להם מה יקרה עם הילדים שלהם? התושבים שם במציאות בלתי נסבלת. הם אמרו לי ‘אנחנו מנדט וחצי. אף אחד לא סופר אותנו׳. אנחנו סופרים אותם".

על יו"ר מפלגת גשר ח"כ אורלי לוי-אבקסיס אמר אשכנזי: "אני אשמח מאוד אם אורלי תצטרף אלינו. אישה מוכשרת עם אג׳נדה נכונה. אני מקווה שלקראת הרגע המכריע היא תשתכנע ותשים את המדינה לפני הכל"

גבי אשכנזי (כחול לבן). צילום: טל מנור

6 תגובות

  1. אשכנזי רוץ מהר לפולגת מבצע לחולמים בהקיץ 1+1 על כל החליפות וזה עד גמר המלאי רוץ מהר רוץ מהר אתה לא רץ מספיק מהר רוץ רוץ זה עד גמר המלאי.

  2. העם לא טיפש. ראית באיזה כבוד מלכים התקבל ביבי בשוק התקווה? – כי כך ייעשה למלך שהעם חפץ ביקרו.
    התקשורת לא הצליחה למנף את הביקור של החמורגנץ בשוק מחנה יהודה, שם זרקו אותו מהשוק בבושת פנים וצעקו לו "ביבי, ביבי!".
    התקשורת גם לא הצליחה למנף את הביקור של גבאי בשוק הכרמל, שם אנשיו זרקו עליו סוכריות (שהם קנו בדוכן שלידו הם הצטלמו קודם לכן). אף אחד לא הסתכל לעברו והתקשורת סיפרה לנו שהוא "התקבל בחום".
    העם חכם ויודע מי ראש הממשלה הטוב ביותר למדינת ישראל בכל הזמנים והעם יאמר את דברו בקלפי – רק ביבי!

  3. יותר ויותר אני מגיע למסקנה שאולי באמת עדיף ש"כחול לבן" ינצחו בבחירות. אני מבין שהעם לא ראוי למנהיג גדול כמו נתניהו ושמגיע לו להאמין לשקרים שמפוזרים פה על ידי התקשורת והשמאל.
    כנראה שצריך פה שנתיים שלוש של סבל, התדרדרות וטרור כדי שהאנשים פה יבינו מה הם הפסידו ובינתיים גם נתניהו יוכל לטהר את עצמו מהעלילות שהפילו עליו.

  4. אשכנזי ניהל מאפייה, מסתיר פרשיות שהוא מעורב בהן מעיני הציבור, הוציא צו איסור פרסום על חומרים מפלילים. מעיד על עצמו שיש לו צדדים אפלים ומפיץ שקרים בלי הרף. גנץ מסתיר מהם החומרים הרגישים שנתפסו בטלפון שלו, גנב מהמדינה ארבעה מיליון ש"ח בלי לספק תמורה, יש נגדו תלונה רשמית על הטרדה מינית, לא מסוגל לומר מילה אחת אמת וכל יום נחשפים עוד ועוד שקרים שלו. מפלגת הדגנרלים. בושה!

    סוס חזק ומנצח לא מחליפים בחמור כושל וצולע. – רק ביבי!

Back to top button