חדשות הארץמבזקים

"את האסון הזה צריך לעצור. עכשיו! לפני שיהיה מאוחר מדי"

בעקבות קמפיין רחב ההיקף של תנועת ׳מפקדים למען ביטחון ישראל׳ לשליחת הודעות וואטסאפ ישירות לבכירי הפוליטיקאים בדרישה להביע את עמדתם בנושא סיפוח והפרדות וההתבטאויות הפומביות של ראש הממשלה וראשי מפלגות בעד סיפוח מייד אחרי הבחירות אומרים הלילה (ראשון) בתנועה כי "נתניהו, בנט, סמוטריץ , פייגלין – הכרזתם בגלוי על רצונכם לסיפוח! בניגוד ל-70% מהציבור שמתנגד לסיפוח, כי הציבור מבין שסיפוח יביא אסון לאומי. צריך לעצור את זה – עכשיו!"

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' מובילה בשבועות האחרונים קמפיין רחב, שנועד לחשוף את תוכנית הימין הקיצוני לסיפוח מיד אחרי הבחירות ואת הסכנות המיידיות האורבות למדינת ישראל אם יתממש חזון הבלהות של הימין הקיצוני, כפי שנחשפו במחקר מעמיק של בכירי מערכות הביטחון שגיבשה התנועה.

"היום ברור לכל שהתוכנית לא צפויה להישאר במגירה – הסיפוח כבר כאן ויביא איתו – מדינה דו לאומית עם 2.6 מיליון פלסטינים, שיתגוררו בכל מקום שירצו בישראל ויוכלו לנוע בישראל ללא מגבלות או בידוק ביטחוני, הטרור יחזור לערי ישראל, הפלסטינים יציפו את שוק העבודה ואת מערכות הבריאות, החינוך והרווחה- אנחנו נשלם את המחיר (52 מיליארד ש"ח בשנה!). את האסון הזה צריך לעצור. עכשיו! לפני שיהיה מאוחר מדי", אמרו בתנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

'מפקדים למען ביטחון ישראל' היא תנועה לא מפלגתית של בכירי מערכת הביטחון בדימוס המונה 286 מפקדים בכירים לשעבר מצה"ל, שב"כ, המוסד ומשטרת ישראל המאוחדים במשימה להבטיח ישראל חזקה, דמוקרטית ועם רוב יהודי מוצק לדורות. יוזמות ביטחוניות-מדיניות אשר גובשו ע"י חברי התנועה הוצגו בעבר ומוצגות גם בימים אלה לציבור ולמקבלי ההחלטות.

תגובה אחת

  1. נתניהו סופסוף עושה דבר נכון…בדרך עקומה….הוא מבין שסיפוח זה סוף המדינה ,אז הוא הולך בעקמומיות למסמס את הרעיון .

Back to top button