חדשות הארץמבזקים

בית המשפט קבע: הדס שטייף תפצה את נתן זהבי ב-390 אלף ש"ח

בית המשפט קבע כי עיתונאית גלי צה"ל, הדס שטייף תשלם פיצוי גבוה במיוחד לשדרן נתן זהבי בעקבות פרסומים בחודש נובמבר 2017 על כך שבידיה עדויות על הטרדה מינית מצדו כלפי נשים.

בדיון על תביעת הדיבה שהגיש זהבי כנגד שטייף קבעה השופטת כי 13 פרסומים נגדו היו לשון הרע וחייבה אותה לשלם לו פיצוי כספי בסך 390 אלף שקלים, לא כולל הוצאות משפט בסך כולל של 30,000 ש"ח.

נתן זהבי והדס שטייף. צילום: מתוך פייסבוק

הדס שטייף פרסמה בעמוד הטוויטר שלה תגובה בה כתבה: "יצאתי באמצע הקראה של זהבי נגד שטייף. 7 עדות הגיעו. מדם לבם סיפרו את סיפורן…. השופטת כנראה לא היתה בדיונים… אני עדיין בשוק. טרם הסתיים. זה שצעירות באות ומספרות מה קרה להן… זה לא נחשב אמת דיברתי…. ההמשך יבוא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך פרסמה שטייף תמונה של אחת העדות לטענתה וכתבה: "אחת העדות קורסת כשהיא שומעת את פסק הדין….לא אשכח את הידיים שלו מטילות לי על הגוף. הייתי קטנה…. והשופטת??? קיבלה חלקית את תביעתו. הזיה…."

עוד ציינה שטייף כי "באולם נכחו 2 עדות אורית סצליאנו, גורמים מהפרקליטות ועדת שופטי שלום שבאה להפרד מהשופטת פרוסט ביום האחרון שלה על כס המשפט. פסק הדין שלה הוא סטירה מצלצלת ל-me too. 7 עדות לא הספיקו לשופטת…רצתה את כל ה22 בפניה. עוד לא נאמרה המילה האחרונה. והצדק ינצח. האחרונה."

העיתונאי נתן זהבי הגיב לפסק הדין ואמר בתוכנית קלמן-ליברמן ברשת ב', "שטייף היא שקרנית ולא אמינה. אני מקווה שגלי צה"ל ימצאו את הזמן הנכון להיפרד ממנה. אם היא תמשיך להגיד דברים שלא כדאי שהיא תאמר היא תחטוף עוד תביעה. אני שם את הפרשה מאחוריי. היא יכולה לערער לעליון ויכולה לערער לבית המשפט של מעלה כשתגיע לשם. אני לא מאחל לאף אחד שיעבור מה שעברתי. הגעתי למצב שאמרתי שאני שמח שההורים שלי מתו".

נתן זהבי (צילום: מתוך פייסבוק)
43552-11-17.pdf

8 תגובות

  1. סוף סוף האמת יוצאת לאור שמאפשרת לכל כלבה נשית מרושעת ומלאת לשון הרע אשר סובלת מיובש בנרתיק עקב בלות מתחילה לחוש געגוע לימי נעוריה היפים להפיץ סיפורי בדיות על אינוסים ונשיקות וחיבוקים בכפיה
    ומטילים כלימה וקלון על אדם נקי בהבל פה שלהן. אז עצה לי לכן בנות המין היפה תפסיקו להרים את הישבנים הרופסים שלכן ולנפח שפתיים ולמלא את שדיכם המפונצרים בסילקון ושאיבת שומן מירכיכן הדוחות מצלוליטיס רק כדי למשוך את תשומת ליבי כגבר ולעורר בי מחשבות וזיקפה סמויה במוחי. תתחילו לנהל זוגיות עם דילדו ובובות מין או שתתעשתו ותחזרו לשפיות שמאפשרת מערכת יחסים נורמלית של חיזור בין גבר לאישה

  2. הדס שטייף תמשיכי להעליל דברים על אנשים .
    ותמשיכי לחטוף תביעות דיבה

  3. כל הכבוד לבית המשפט על ההחלטה המצוינת. הגיע הזמן לשדר לכל השקרנים שאי אפשר להפיץ בדיות וסיפורים על אנשים, לפגוע בהם, בשמם, במקצועם, בבני משפחתם…ולצאת מזה כאילו כלום.

Back to top button