מבזקיםפוליטי / מדיני

גבאי: "השחיתות של נתניהו הובילה למשבר עצום ברכבת"

יו"ר העבודה, אבי גבאי הגיע הבוקר (ראשון) יחד עם נבחרת העבודה לתחנת רכבת השלום בתל אביב משם יצאו למסע ברכבות ברחבי הארץ.

גבאי אמר, "אנחנו בפתיחת שבוע גורלי לישראל. שבוע שבו יקבע אם ישראל תלך להמשך השחיתות של נתניהו, הגזענות של נתניהו וערבוב הפוליטיקה עם הביטחון שלנו והמשך ההתעסקות בו ובמשפחה שלו או שמדינת ישראל תלך לכיוון חדש, כיוון שבו תהיה לנו ממשלה שתעסוק בחיים שלנו, בביטחון שלנו, תקדם שלום ולא סיפוח. אנחנו בעד היפרדות ופתרון מדיני."

עוד הוסיף גבאי, "אנחנו נמצאים בתחנת רכבת השלום. תחנת רכבת שנמצאת במרכז העיר אבל, רוב התחנות שנתניהו הקים בעשור האחרון הוקמו מחוץ לערים ולכן התחבורה הציבורית בישראל מפגרת אחרי מה שקורה במדינות העולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "השחיתות של נתניהו הובילה למשבר עצום ברכבת בשנה האחרונה. במקום לקבל החלטות בזמן, להביא קרונות כדי לפתוח את הקו לירושלים, לקחו את הקרונות ממקומות אחרים והביאו אותם לירושלים – כדי שיהיו לנתניהו תמונות יפות. המחיר של התמונה היפה של נתניהו בירושלים היתה מאות אלפי ישראלים שסובלים ומגיעים לתחנות רכבת כשאין רכבת ומצטופפים ברכבות כמו סרדינים."

צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן

צילום: רענן כהן

4 תגובות

  1. כמה שגבאי צודק, אני נוסע כל יום ברכבות ורואה את הבלגאן לא קטן יום יום, שלא נדבר על איחורים וביטולים והבריונות של הועד.

  2. הפרענק המפגר השקרן והנוכל הזה גבאי הגיע עם חברי המפלגה הדפוקים שלו לרכבת , ומזבל את השכל , הוא שכח שמי שמחבל בעבודת הרכבת זה חברי וועד העובדים שם המגובים על ידי ההסתדרות האדומה שהוקמה על ידי מפא"י ימח שמה ושם זיכרה …….

  3. נו באמת גבאי ירדת נמוך מדי .כל גבר ביבי אשם? כלכלה פורחת ביבי אשם? מה הבעיה דלך? איך אתה תיפתור ? איך תטפל בעזה איך תטפל בתחהורה איך תטפלבבריאות????

Back to top button