מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו בשוק מחנה יהודה: "לפיד וגנץ מובילים עלינו. אנשינו שאננים"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו קרא לפני זמן קצר (שני) לפעילים בשוק מחנה יהודה לצאת ולהצביע "מחל" בבחירות שיתקיימו מחר לכנסת ה-21. "השעה מאוד מאוחרת. כרגע אנחנו בפער של כמה מנדטים. לפיד וגנץ מובילים עלינו. הדרך היחידה לסגור את הפער להבטיח שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה בוודאות זה שיהיה ליכוד גדול, להביא את כל האנשים".

נתניהו הוסיף, "כמה מאנשינו שאננים הם מאמינים לתקשורת שמנסה להרדים אותם. הם אומרים הכל בסדר, זה בכיס – זה לא בכיס. כרגע אם כל ליכודניק לא יצא יחד עם משפחתו, יחד עם החברים, יחד עם המכרים ויבוא לקלפי, אנחנו נקום מחר בבוקר עם יאיר לפיד בראש ממשלת שמאל.

אתם רוצים את זה? אתם רוצים ממשלת ימין ברשות הליכוד?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז חובה ללכת ולהצביע ליכוד, לא להיות שאננים, לצאת, להצביע מח"ל, מח"ל, מח"ל, מח"ל ועוד מח"ל. מח"ל ועוד מח"ל.

בסוף אמר נתניהו, "אל תאמינו לתקשורת, זה לא בכיס. אם תצאו, אם תביאו את החברים, אם תביאו את המשפחה, תטילו פתקי מח"ל. ננצח. צאו לדרך! מח"ל, מח"ל ועוד מח"ל"

4 תגובות

  1. כמה סמלי, עומד ונושא נאום מתחת לשלט פאב המפרסם happy hour שהיא בעצם "שעת השיכורים" אבל הכיתוב בעברית, "הפי עוור" כך גם קהל החסידים השוטים, עוורים מובלים ע"י מי ששלושה כתבי אישום מעל ראשו, וצוהלים בחדוות כסילים.

  2. ביבי גנב ובוגד במדינה כמו כל מי שמנצל מעמדו הציבורי להפקת רווח אישי משוחד

  3. ככה ייעשה למלך שהעם חפץ ביקרו!
    ראיתם באיזה כבוד מלכים התקבל ביבי בשוק מחנה יהודה ובשוק התקווה? – כי כך ייעשה למלך שהעם חפץ ביקרו!
    התקשורת לא הצליחה למנף את הביקור של החמורגנץ בשוק מחנה יהודה, שם זרקו אותו מהשוק בבושת פנים וצעקו לו "ביבי, ביבי!". התקשורת גם לא הצליחה למנף את הביקור של גבאי בשוק הכרמל, שם אנשיו זרקו עליו סוכריות (שהם קנו בדוכן שלידו הם הצטלמו קודם לכן). אף אחד לא הסתכל לעברו והתקשורת סיפרה לנו שהוא "התקבל בחום".
    העם חכם ויודע מי ראש הממשלה הטוב ביותר למדינת ישראל בכל הזמנים ומחר העם יאמר את דברו בקלפי – רק ביבי!

Back to top button