חדשות הארץמבזקים

ח"כ אורן חזן הותקף באלימות פיזית קשה בעיר העתיקה בירושלים

ח"כ אורן חזן, יו"ר מפלגת 'צומת' הגיע היום (שני) לסיור בעיר העתיקה בדרכו אל הכותל. במהלך הסיור ח"כ חזן הותקף באלימות פיזית קשה ומילולית, כוחות הביטחון עצרו מספר מהתוקפים.

ח"כ חזן מסר: "הגעתי לסיור לבד כדי לא לעורר מהומה, אך לערבים בעיר העתיקה זה הפריע, שכן הם רוצים את המדינה שלנו ופשוט רוצים לרצוח אותנו. לא הגיוני שיהודים לא יכולים להסתובב חופשי ובביטחון בארץ ישראל. זאת מדינת ישראל וזכותינו על הארץ. אם חבר כנסת במדינת ישראל מותקף ע"י מחבלים בריונים, מה יגידו אזובי הקיר…"

"חשוב להבין " הוסיף ח"כ חזן "המחבלים מבינים רק כח וחוסר פחד. כשהם רואים פחד – הם מנצלים אותנו. רה"מ, זה לא חוכמה להסתובב בשוק מחנה יהודה. עלינו לדאוג שיהודים יוכלו להסתובב בבטחה בכל חלקי א"י."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף ח"כ חזן, "לא פחדתי ולא ברחתי מתוך כוונה להעביר את המסר שיהודים לא צריכים לפחד בשום מקום בארץ ישראל! אך כן פעלתי באחריות, זאת בשביל לא להכניס את הלוחמים והלוחמות לסיטואציה מורכבת ובכדי למנוע התלקחות בחרתי להתקדם.

אני קורא לכוחות הביטחון לבוא בחשבון עם התוקפים, ולהחזיר את הסדר. וכן וקורא לראש הממשלה ולממשלה להחזיר את ההתרעה לאפשר בנייה בירושלים ולהעביר, ולא בסיסמאות אלא בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שארץ ישראל השלמה שייכת לעם ישראל וירושלים בירתנו הנצחית!"

ח"כ חזן סיכם ואמר, "כמובן לא אפסיק להלחם על עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילינו הגיבורים ומפלגת צומת בראשותי, תמשיך לתת זץ לכל המחבלים, זץ לכל השמאלנים שרוצים למסור את הארץ וזץ לכל תומכי הטרור."

66 תגובות

  1. אתה אומר שהם רואים פחד לכן הם תוקפים. לכן הם תוקפים אותך. אותי אף פעם לא תקפו. עכשיו אתה מעורר את העיר העתיקה בירושלים? ממציא פרסום?

  2. עם ישראל ידע שתי גלויות עים פוגרומים וניסיון השמדה , על ידי הנאצים ;
    למרות המחלוקות בעידן שלנו , ולמען דורות העתיד , נכון יהיה לפתח שיח במסגרת הדמוקרטית , אבל : בלי קרעים ושסעים .

  3. אם המחבלים תוקפים כשהם רואים פחד ואתה לא פוחד, אז לא הייתה תקיפה?
    זה אומר שאתה או שקרן או טיפש.

  4. שוב התגלית כאידיוט אף גדול יותר מאבא שלך.
    שחרר את עולמנו מנוכחותך חולת הנפש.

  5. כל הכבוד הלוואי כולם היו כמוהו אף יהודי לא צריך לפחד להסתובב בשום מקום בארץ בטח לא בירושלים עיר הבירה שלנו שיחנקו כל שונאי ישראל שמחפשים רק להרוג ולפגוע

  6. חבל שלא גרמו לו להתאשפז. פרובוקטור מושתן בשקל , טמבל ,סוף סוף אתה לא כזה גבר ….

  7. איזה דו קיום יש בושה ליהודי לדבר ככה כשרק מחכים לפגוע בנו ,אנחנו צריכים ללכת חופשי זו מדינה שלנו בלבד

  8. אז מה חזן מכנה אותנו אזובי הקיר?… על פי מה שהוא אומר מי שמפחד מרביצים לו…מכאן נובע שהוא פחדן מכיוון שהרביצו לו….מי שפוגע באנשים סופו שייפגע….

  9. בטח שייח רהאד או טיבי או אחד מאלה בטח יותר טובים חופש ביטוי דמוקרטיה וחומוס

  10. להיות מפגר ולעצבן זה לא אופן לאפשר לישראלים ללכת בכל חלק במדינה,אותו דבר מצעד גאווה בקיכוזים חרדים זה סתם התגרות פופולסטית חסרת תוכן,חבל על ביזבוז כוחות אפילו שהכוונות טובות…

  11. ערבי אחד צעק לו "לך תשאל את אמא שלך מי זה אבא שלך" (ברקע ההיתקלות הראשונה הארוכה)

  12. מה אתה מבלבל במוח אני ראיתי מה עשה ברמלה. הוא מחפש את הבלגאן הזה בכוונה כדי לעשות פרובוקציות. !!!!!!!

  13. אורן חזן הוא לא הכוס תה שלי – אבל זו לא סיבה לתת לגיטימציה לאלימות הברברית של הבריונים הערבים!
    מאחר שלא היית שם – אתה לא יודע מי התחיל, ואתה לא יכול לשפוט!

  14. תקשיבו טוב חברים, אני ימין ואני אומר שאורן חזן איש פסיכופט אלים בריון גזען מטורף. הרי הוא מחפש את הדברים האלה הוא מביא את זה על עצמו, הוא בכוונה מסתובב במקומות שגרים בהם ערבים ומתריס ומקניט אותם בכוונה, לראייה, ביום שישי האחרון אורן חזן הגיע עם צלמים לשוק רמלה והסעיר שם את הרוחות וגרם לבלגאן, אני הייתי שם וראיתו אותו הולך ומתחיל לדבר עם ערבים לשאול אותם שאלות ולהגיד להם תלכו לעזה זה לא הבית שלכם זה עיר רק של יהודים אנחנו עושים לכם טובה שאתם עובדים פה בשוק, שאני אהיה בכנסת אתם לא תהיו פה אתם חיות! פשוט התחיל לצעוק עליהם ולקלל אותם והניף את האצבע באיומים ואיים עליהם שילכו לעזה, אני התביישתי ממש… בתור רמלאי שחי עם ערבים בדו קיום אמיץ, הבחור בא וחירחר מלחמה גזענית על כלום! אחר כך הלך לסוחרים היהודים בשוק ואמר להם אין לכם דו קיום שאני אהיה בכנסת אני יעיף אותם אחד אחד והתחיל לעשות בלגאן ואש! אז מי אתה אדון קזינו ונערות ליווי איש זול מהגזע הנחות ביותר שתבוא לרמלה עיר של דו קיום ותנסה להרוס חלקה קטנה של דו קיום אמיתי בעיר שלנו? אבוי לנו אתה סכנה למדינה! תעוף אתה מהכנסת ומהנוף שלנו לא חסר לנו צרות!!!

  15. אדם שהולך בחופשיות על האדמה שלו ומתנהג בהתאם .לא נוותר על חלק ולו הקטן ביותר כי אדמת ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ! כל הכבוד ! רק הבעיה שאנחנו בגלות וצריך לתקן את הדרך -שהפכה להיות עקומה ! "ה ' חפץ למען צדקו יגדיל תורה ויאדיר "

  16. יאללה חתיכת צבוע
    מנסה להיות יפה נפש
    כך נשקף מדבריך שאתה לא כזה .

  17. למה ספין בשקל ?
    אהבל זה מה שאתה שווה 2 שקל להזכיר לכל המלעיזים מתוכנו לא בני ישמעאל כך נלחמו חיילנו ב1948 כך הקימו את המדינה .
    ושתלכו לכפרות על אורן חזן .
    אורן אתה בן ישי חי וקיים
    רוב העם אוהב אותך למעט השמאל שבא מזרע עמלק

  18. אחלה אורן! הערבים בסרטון הם ההוכחה שצריכים להפריד אותם מאיתנו בדחיפות, חלאות אדם, מגעילים

  19. מעניין שאנחנו הולכים ואף אחד לא תוקף אותנו!. רק אותך מר חזן תוקפים באכזריות. ואתה גם תמיד הולך עם מאבטחים נכון? במקרה הפעם הלכת בלי? תחשוב לבד אדוני ותפסיק לעשות מדו קיום מלחמת עולם. יאלה תתקדם..

  20. צריך לחיות בדו קיום גם הערבים בני אדם הלוקים ברא אותם כמונו בשר ודם לטוב ולרע והלא נוראה איך אמר בגין גם עים אויבים עודים שלום ולא עוד שפיכות דמים צריך חקבל אותם כמו שהם כמו שהלוקים מנסה אותנו יל תעשה לחברך מה שסנוא אליך גם תנו עשו בשואה שפיכות דמים הגיע הסמן שלום לא כולם מחבלים בינהם יש גם טוהחם וצריך לבודד את הרע ולקחת את הטוב שהורס אותם רק ממשלת גנץ תוכל לנסות לעשות שלום אסור ליפגוע בהם רק ברעים שבינהם אלה שרוצחים

  21. הותקף קשות ,אלימות פיזית כמה שקרים בהודעה אחת כי אילו הותקף קשות הפרובוקטור הוא היה יוצא לפחות על אלונקה אבל התעמולה הציונית הגזענית קוראת לנגיעה הקלה בבטן הנפוחה אלימות פיזית קשה עד כמה תרמו את הציבור… מוני יקים אנטיציוני

  22. הכל טוב ויפה עד הקטע שהתקפת את השמאל כאנשים שרוצים להחזיר את מדינת ישראל לערבים וכתומכים בטרור להזכירכם מנחם בגין ויתר על חבל ימית ואריק שרון פינה את גוש קטיף

  23. אורן חזן יאח אני אוהב אותך ואת כל עם ישראל. עזבו פוליטיקה בצד, יש מציאות שיהודי יבוא במדינת ישראל ובירושלים עיר בירתנו להביע דעתו ואהבתו לעם ולארץ בלי שיותקף בצורה כזו ע"י המחבלים הארורים האלה למה צריך להיות מסוכן להסתובב בעיר שלנו ירושלים ה' ירחם על כל עם ישראל שנזכה כולנו לחזור בתשובה שלימה אמן

    עם ישראל חי

  24. }}} אורן חזן הבן של חבר הכנסת הזכור מפרשת המוח? אני לא מאמין לאורן חזן.

  25. אתה מתחזה לערבי. אתה סתם שמאלן עלוב ומבולבל בלי זהות ורק השנאה לכל דבר שקשור ליהודים ולשרשים שלנו מניעה אותך. שום דבר חיובי.
    איך אמרת " כלב נובח לא נושך". בדיוק כך. עם ישראל הוא עם הנצח והוא ינצח על אפם וחמתם של כל החתרנים. יש מי שמנהיג את העולם.

  26. מדהים מה הוא מוכן לעשות כדי לקחת קולות ממפלגות ימין קיצוני אחרות. הוא רק פוגע במחנה הימין.

  27. הלכת לחפש אקשן גם חמוש וגם עם טבעת הבטחה וחטפת . כלב נובח לא נושך . ממחר אתה לא חבר כנסת . נראה אותך הולך לקלל אותם ללא אבטחה . יא פחדן

  28. מנסה בכוח להיכנס לממשלה אבל זה לא יעזור לך טמבל תנסה משהו אחר הההההההה

  29. אורן היקר
    נוהג לא להגיב לפוסטים ולהיות מהטוקבקיסטים, אבל זה…
    אני ימני, מצביע לגוש הימין, שומר תורה ומצוות
    רוב חבריי הם כאלו.
    ואני לא יודע מה אתה מנסה לעשות עם כל זה אבל להוסיף טוב – זה לא מוסיף
    אתה מגיע למקום שאתה בעצמך אומר שהוא המקום הנפיץ ביותר במזרח התיכון מתווכח עם ערבים בשער שכם בכוונה תחילה – על מנת שיווצר ויכוח
    אני לא יודע איך אתה מצליח לחשוב לרגע שאתה מייצג את התורה ואת הימין, לפחות אותי אתה בטוח לא מייצג

    ובקיצור
    אתה מבזה את גוש הימין, אתה עומד במקום שרבים היו שמחים לעמוד ולעשות בו דברים שבאמת יועילו
    אתה מוביל למלחמה וכאוס
    אתה אדם עם אגו כל כך גבוה שאתה מוכן לצעוק על שוטרים יהודים בגלל שהם מגינים עליך
    אני מקווה שלא תעבור את אחוז החסימה ותעמוד מהצד לראות איך עושים עבודה יותר טובה
    יום טוב ושתהיה בריא

  30. אורן, אתה ליצן החצר וכל מה שאתה עושה זה פרובוקציות וחבל. שכל לא חסר לך ובמקום להשתמש בו בתבונה, אתה משתמש בו בטיפשות וזה מאוד חבל. היום החלטתי סופית לא אתמוך בך. אשוב לתמוך בליכוד.

  31. עם כל הכבוד אני ליכודניק בדם
    אבל אורן זה לא הדרך בוא אחי אתה לוחם תתגייס לאיזה סיירת צריך לאחד לא יותר שנאה אלה כלבים שונאי ישראל זה לא חדש

  32. פעם שניה שתפגשו את הבנאדם תראו שזה ליצן הכיתה שלא היתבגר. תפסתי ממך אבל אחרי המפגשים איתך צריך להיות אידיוט בשביל לפספס שאתה לא מבין בכלום רק עיצבנת אותנו

  33. אנני נמנה על אוהדיו הוא בוטה ורעשן אבל יש צדק בדבריו ואנשים כמוך שרוצים להראות הוומאניים ומתחשבים נתפסים בעני הערבים כחלשים ובוגדים עלינו להיות חזית אחת נגד הערבים כדאי שיבינו זו ארצנו ואין בילתה

  34. הבנאדם היחידי שבאמת אמיתי ולא עושה חשבון אורן אני בוחר הך מחר וגם בני ..בקלפי זץ

  35. אורן חזן בן זונה גדול שמציק לכולם לא רק לערבים. יש היום המון אנשים שמתפללים שיהרגו אותו. סוף סוף מישהו פוצץ אותו במכות.

Back to top button