חדשות הארץמבזקים

ביים סרטון תעמולה למפלגת 'כחול לבן' וגילה שהליכוד העתיקו אותו

'כחול לבן' בפנייה ליועץ המשפטי של הליכוד: אתם מפרים זכויות יוצרים ומטעים את הציבור – הפסיקו את השימוש בסרטון של 'כחול לבן'

עורכי הדין של 'כחול לבן' הגישו היום (שני) פנייה ראשונית לפני עתירה ליועמ"ש של מפלגת הליכוד, בדרישה להסיר סרטון שהפיצו הליכוד – סרטון אשר מועתק מסרטון של 'כחול לבן' ובכך מפר את זכויות היוצרים.

בפנייה, כתבו עורכי הדין: "בשעות האחרונות מופץ סרטון של הליכוד, העושה שימוש בסרטון של כחול לבן, ומוסיף עליו סאונד. מדובר בשימוש אסור, תוך פגיעה בזכויות יוצרים, והטעייה הנוצרת משימוש בסרטון הזהה. הנך מתבקש להורות לליכוד להפסיק לפרסם את הסרטון ולהוריד אותו מהרשתות של הליכוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסרטון המקורי של 'כחול לבן'

הסרטון המועתק של מפלגת הליכוד

במאי הסרטון, אייל אלישע פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תגובה חריפה לאחר שגילה כי מפלגת הליכוד השתמשה בסרטון שלו וכתב, "לפני כשבועיים ביימתי סרטון למפלגת כחול לבן.
 במקביל קיבלתי הצעות לצלם ולביים סרטונים למפלגת הליכוד ולראש הממשלה בנימין נתניהו. דחיתי את ההצעות בנימוס, לא רציתי לקחת חלק בקמפיין של אדם שמסב לתפיסתי נזק בלתי הפיך למדינה שאני חי בה. זכותי לא?


אז קבלו קטע,
 ביבי וחבורת הקמפיינרים העלובה שלו לקחו את הסרט שעשיתי לכחול לבן, החליפו קריין, שינו את הכתוביות והופה לביבי יש סרט חדש משלו! 

שאני ביימתי?!? 

איך יכול להיות שראש ממשלה ומפלגתו מרשים לעצמם לגנוב זכויות יוצרים בצורה כל כך בוטה?? "

אלשיע מוסיף, "מילא היה מדובר בפארודיה או טייק אוף על הסרטון של כחול לבן (שאת זה כולם עושים וזה בסדר), אבל מדובר אשכרה באותו הסרט אחד לאחד!!!

מי שלא מכיר את הסרטון המקורי של כחול לבן ורואה את הגרסה של ביבי בטוח שמדובר בעוד סרטון בחירות שנעשה ע״י מפלגת הליכוד.


על הסרט הזה עבדו תסריטאים, מפיקים, שחקנים, אנשי ארט, תאורה, גריפ ומצלמה, עורכים, אפטריסטים, קריין וגרפיקאי.
גנבתם לכל אחד מהאנשים האלה את חלקו ביצירה.

אז ניסיתי לסרב לביבי, אבל כנראה שאי אפשר לסרב לאדם מהסוג הזה.

מתפלל שמחר יהיה היום האחרון שלך כראש הממשלה שלנו. 
"

Back to top button