מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו בכותל: "בעזרת השם ובעזרתכם – נעשה ונצליח"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיע הערב (שני) לתפילה בכותל המערבי בירושלים, רגע לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לכנסת ה-21. ראש הממשלה נתניהו אמר, "בעזרת השם ובעזרתכם – נעשה ונצליח".

צילום: דוברות הליכוד
צילום: דוברות הליכוד
צילום: דוברות הליכוד
צילום: דוברות הליכוד

3 תגובות

  1. רק לא ביבי, איך זה שיש עוד אנשים במדינה שבכלל מאמינים לשקרן הזה שכל מה שאכפת לו זה רק הוא עצמו ומשפחתו. אזרחי המדינה לא מעניינים אותו !!! מתי תבינו את זה. אתם יכולים להסתכל רק על מערכת הבחירות הזאת ולהבין כמה הוא עסוק בעצמו ובהישרדות הפוליטית שלו. מילה הוא לא אמר על מה שהוא יעשה אם יבחר כדי לשפר את מצב הבריאות הקורסת, מצב התחבורה המקרטעת, המצב הביטחוני הגרוע ביותר בו היינו כשממשלת ישראל מתקפלת לאיומי המחבלים ומעבירה פרוטקשיין במזוודות כסף…. כל היום רק מדבר על עצמו… כל סרטון שהוא מעלה רואים איזה אחוז טירוף הוא… מת מפחד מזה שהוא לא יהיה ראש ממשלה ולא יוכל לחיות על חשבוננו. כי הוא ושרה לא מחזיקים כרטיס אשראי חחחחח מפחדים שילך להם לאיבוד! איזה הזוי! בדיחה הבנאדם ועוד יותר בדיחה אלה שמאמינים לו ומצביעים לו.

  2. ביבי הפך את ישראל למעצמה עולמית, מקיים קשרים גם עם מנהיגי ערב והופך את אויבינו לידידים. התיירות בעלייה, העלייה בתנופה, דירוג האשראי עולה, החוב הלאומי צונח והיצוא מזנק (זינוק של 30% בהשקעות הזרות בישראל תוך שנתיים,  זאת בנוסף ליצוא של 110B$, עוד שיא, שממשיך לזנק. השגשוג מושג בשל פתיחת השווקים הבינלאומיים המטורפת שמתקיימת אצלנו בשנים האחרונות). האבטלה בשפל, השכר החודשי בעלייה והכסף של הישראלים שווה יותר.
    בבחירות הקודמות לא הצליחו לנצח אותו עם שניים, הפעם הביאו ארבעה.
    בבחירות הבאות יביאו מאה – ואנחנו נמשיך ונבחר באחד והיחיד – ביבי מלך ישראל!
    כי סוס מנצח לא מחליפים בחמור כושל ומגמגם. בשבילנו : רק ביבי!

Back to top button