מבזקים

לחוות את אילת מקצה לקצה: מיזם השכרת אופניים מגיע לעיר

לרכוב כל הדרך באילת – מיזם השכרת אופניים מגיע לאילת!. מהחוף למסעדה, לבילוי בחיק הטבע, לצלילה עם דולפינים, פשוט לטייל באופניים בכל העיר בין האתרים הכי שווים והמחיר – 2.40 שקלים לחצי שעה!

מיזם השכרת האופניים הפופולרי כל כך בתל אביב הגיע גם לאילת! ישראבייק, חברה להשכרת אופניים באילת, מאפשרת לנופשים לטייל ברחבי העיר ולחוות את אילת מקצה לקצה, באוויר הפתוח ובמחיר סמלי (לגילאי 16 ומעלה).

צילום: ליאור אדלמן

יוסי חן מנכ"ל התאגיד העירוני לתיירות אמר: "כעיר התיירות המובילה בישראל גם אילת התחדשה באטרקציה המאפשרת לתייר לחוות את העיר ומרחביה הפתוחים באופן חופשי ועצמאי. השכרת אופניים במחיר השווה לכל כיס. הנגשת העיר לתייר, אזורי בילויי אטרקציות וטבע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

20 עמדות השכרה הוצבו באזורים התיירותיים של אילת, בהן המצפה תת ימי, ריף הדולפינים, חוף האלמוגים, 2 הקניונים בעיר, אזור המלונות, פארק אופירה ועוד. כך אפשר לנוע בקלות ובהנאה בין האטרקציות בעיר, ב-2.40 שקלים לחצי שעה, או חלק ממנה, ועל הדרך להנות ממזג האוויר הקיצי ומהשמש הכיפית של אילת.

צילום: ליאור אדלמן

להתחיל את היום ברכיבה על אופניים, ממלונות העיר השונים למסע קניות באחד ממרכזי הקניות, משם להמשיך לבילוי בטבע בפארק הצפרות, ואז לעצור לטבילה ובירה קרה על שפת הים באחד מחופי הים הרבים. מטיילים ברחבי אילת בלי לחכות לתחבורה ציבורית ובלי להיתקע בפקקים.

השכרת האופניים פשוטה וקלה למשתמש, יש להוריד את אפליקציית ישראבייק, שם יקבלו המשתמשים הסבר כיצד מתחילים את הנסיעה, מסיימים את הנסיעה וגם את כל תחנות החניה על מפת העיר.

מחיר: 2.40 ₪ לחצי שעה או חלק ממנה

צילום: ליאור אדלמן

Back to top button